Sir LuckyNr7 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 om det er plass og om det passer, spiller jeg gjerne Høyre/venstre ving med kondis lik en med kols å jeg SKAL bruke United drakta mi med nr 7 bakpå Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Ving og eventuelt spiss, skal det spilles må det gjøres på United-måten. To måneder har gått og jeg er fortsatt ikke i førsteposten Lenke til kommentar
Corey Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Syns å huske at jeg var en av di første som meldte meg på, men kanskje jeg har lurt meg selv her. Jeg kan spille overalt på banen utenom keeper og helst ving eller bekk. Alternativt kan jeg bli kastet inn i en Real Madrid pulje etc. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Dette hørtes interessant ut. Kan møte opp i Fletcher-drakt og styre midtbanen eller være ving. Er en jævel til å løpe og slå pasninger, men skuddfoten er det slark i. Har ikke blitt mye bruk av den i det siste. Garanterer ikke at jeg kommer enda, men jeg melder interesse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå