Avidi Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg har skaffet meg webhotell (vant sånn compo ting på lan). nå trenger jeg bare et .com/.net/.org domene. Har sett litt på domeneshop, og det virker ganske billig. Noen som har noen gode/dårlige erfaringer med dette? Blir avgiften kun for Pris 1. år. Eller kommer det noe lureri tillegg? Lenke til kommentar
Mnett Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 www.godaddy.com har billig domener. Du kan peke domenet dit du vil Lenke til kommentar
Koma Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg har vært kunde hos domeneshop.no i 1,5 måneder. Har fungert bra hittils. De har fri traffikk og gode admin. muligheter. De er seriøse. De har årspris. www.mako.no Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Domeneshop har funget veldig bra syns jeg .. meget lettfattelig og oversiktlig, hatt litt nå .. www.avimport.net Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 http://www.schiba.net billig.. 30 kr i mnd Lenke til kommentar
hwl Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg har flere domener/webhotell hos domeneshop og er veldig fornøyd. Er bra hastighet og lite problemer, og de få de har blir fort rettet på. Kan anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå