Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Starte nettbutikk. Trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
klokker, øredobber, klær... osv

billige ting altså. ikke sånne merke ting.

Jaok, men har du tenkt på hvor du skal ha lager? Og hvor du skal kjøpe inn varene fra?

Avtaler med forhandlere eller skal du bare kjøpe inn dritt fra billigbutikker i Kina? :p

Trykk ↑ ↑ ↓ ↓ ← → ← → B A her på forumet og se hva som skjer!

Hahaha.

Morsomt ja :p

Lenke til kommentar
Heisann!

Vurderer å starte opp en nettbutikk. Jeg har 0 peil på datakoder og slikt som dataintressert snakker om...

Har noen anbefalinger til en enkel og gratis/veldig billig løsning jeg kan bruke?

Hva må jeg ha? Hvor mye blir det totalt? Da tenker jeg på hvor mye navnet koster www.xxxxxx.no, nettløsninge..osv

Takk på forhånd!

Hei den billigste løsningen du kan få er

En open source nettbutikk. f.eks opencart.com, zen-cart.com osv... disse har forum hvor de fleste problemer blir tatt opp.

en avtale med paypal om kortbetaling. De fleste opensource nettbutikkene har med implementering av paypal.

For å få .no domene må du være registrert i brønnøysundregistrene.

når dette er gjort er det bare å installere nettbutikken å starte opp.

alt dette er gratis bortsett fra paypal som koster litt pr transaksjon.

Mamut er ikke å anbefale for å drive nettbutikk, siden de har sin kompetanse på regnskap og økonomi, ikke netthandel. dessuten er det dyrt å ha mamut i drift frem til du får salg, hos mamut må du også ha netaxcept implementering, dette koster ca 400 pr mnd + litt pr transaksjon i sum er mamut dyrt og dårlig.

Nb! pass deg for blodsugende telefonselgere når du er registrert i brønnøysundregistrene. som skal selge trafikk på sidene dine.

Det beste er søkemotor optimalisering av DIN SIDE

Ikke glem angreloven VIKTIG!!

Lykke til!

Endret av easyfilm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...