Pinng Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Løst. Endret 3. mai 2011 av Pinng Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Du må respektere hennes grenser rett og slett, kan hende det kommer etterhvert. Liker hun det ikke, så liker hun det ikke, du kan ikke kreve at hun skal ta sæden din i munnen sin bare fordi hun har gjort det med tidligere partnere. Du kan tenke på det slik: Hun følte hun måtte med tidligere partnere, men siden hun stoler på deg og vet at du respekterer grensene hennes, føler hun ikke at hun må med deg. Noe som er positivt. Høres nesten ut som om du er misunnelig på de tidligere partnerene hennes. Du får bare innfinne deg med sannheten, og det er at hun har hatt et liv før deg. Lev livet nå, og ikke heng deg opp i hva hun har gjort tidligere. Fra mitt synspunkt (utifra det du skriver), er ikke problemet henne, men deg! Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Husk at denne tråden handler kun om mine tanker og følelser, og ikke hennes. (de tar jeg hånd om i virkeligheten) Det er jo umulig for meg å skrive om temaet fra begges synspunkt siden jeg ikke vet hva hun ville sagt/skrevet. Nafanua: Det var et mer beroligende synspunkt å tenke gjennom. Jeg er vel litt sjalu, men samtidig skuffet. Det er vanskelig å sette ord på følelsene mine. Takk for svaret! Endret 20. januar 2010 av Amore Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Dama di virker ganske sær. Helt elendig å ikke prøve engang da. Det er som å ikke ville se på film fordi hun ikke likte Chaplin filmene den gang de var nye... Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Dette har da ikke noe med tillit å gjøre, men smak og behag, folk er da forskjellige. (Godt å høre at det enda finnes normale mennesker der ute. Oralsex kan til nød gå an i dusjen.) Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (Godt å høre at det enda finnes normale mennesker der ute. Oralsex kan til nød gå an i dusjen.) For Oral-sex er ikke normalt? Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Dama di virker ganske sær. Helt elendig å ikke prøve engang da. Det er som å ikke ville se på film fordi hun ikke likte Chaplin filmene den gang de var nye... Hva som er sært med det? Hun har prøvd tidligere og likte det ikke. Det er jo nomalt at du kanskje prøver en gang, og om det ikke er noe spesielt morsomt så gjør man det ikke igjen. Dette er jo en helt basis læringskurve. Dette har da absolutt ingenting med tillitt å gjøre. Hun liker rett og slett ikke dette og det er nok desverre ikke mye å gjøre med det. Det at du prøver å rettferdigjøre at hun skal gjøre det fordi du vil, syns jeg rett og slett bare er egoistisk. Hun gir jo helt klart uttrykk for at dette er noe hun ikke liker og blir direkte kvalm av. Du skriver at det er helt på trynet at hun nekter å gjøre det med deg når hun har gjort det med andre... Hun har gjort det før og lært leksa si, hva er det som er vanskelig å forstå med det? Jeg er ikke forbauset over at hun har hatt liten sexlyst i det siste og fortsetter du å presse henne til ting hun ikke har lyst til, så kan du forvente at den forsvinner helt. Hadde jeg blitt presset og påminnet om noe jeg syns var vemmelig hver gang vi hadde sex hadde jeg ivertfall mistet sexlysten rimelig kjapt. Jeg mener dette som kostruktiv kritikk da jeg bare vil ditt beste, men for din egen skyld er det lurt å tenke litt mindre på hva bare du vil og ta henne med i likningen. Get over it... Endret 21. januar 2010 av itspersonal Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Dama di virker ganske sær. Helt elendig å ikke prøve engang da. Det er som å ikke ville se på film fordi hun ikke likte Chaplin filmene den gang de var nye... sær? hva er så sært med å si nei. da er vell du sær forde du ikke(vet ikke om du har prøvd eller ikke) har hatt gruppesex,baltre i ræva, osv osv....man må ikke prøve alt i verden Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Dama di virker ganske sær. Helt elendig å ikke prøve engang da. Det er som å ikke ville se på film fordi hun ikke likte Chaplin filmene den gang de var nye... sær? hva er så sært med å si nei. da er vell du sær forde du ikke(vet ikke om du har prøvd eller ikke) har hatt gruppesex,baltre i ræva, osv osv....man må ikke prøve alt i verden Det er ikek snakk om så ekstreme ting som balltre i ræva. Det er snakk om håndtering av et kjønnsorgan. Bruken av dette kan variere veldig fra person til person, derfor burde hun i allefall prøve. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Dama di virker ganske sær. Helt elendig å ikke prøve engang da. Det er som å ikke ville se på film fordi hun ikke likte Chaplin filmene den gang de var nye... sær? hva er så sært med å si nei. da er vell du sær forde du ikke(vet ikke om du har prøvd eller ikke) har hatt gruppesex,baltre i ræva, osv osv....man må ikke prøve alt i verden Det er ikek snakk om så ekstreme ting som balltre i ræva. Det er snakk om håndtering av et kjønnsorgan. Bruken av dette kan variere veldig fra person til person, derfor burde hun i allefall prøve. "Hun sier at hun har tatt i mot med munnen og svelget spruten til tidligere kjærester, fordi hun følte at hun måtte. Hun liker det ikke sier hun" er ikke rart mange kvinner i dag mister sexlysten hvis menna er så påtrengene som dette DU MÅ PRØVE.....Jeg liker dette så du må bare ta i mot spermen min som en gave fra meg selv om du hater det Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Edit: Estella! kom meg i forkjøpet. Endret 21. januar 2010 av itspersonal Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Ja du må prøve, akkurat som barn sier de ikke liker fisk, men de har aldri egentlig prøvd.... Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Ja du må prøve, akkurat som barn sier de ikke liker fisk, men de har aldri egentlig prøvd.... Hvordan i huleste kan du sammenligne henne med et barn og deres mentalitet? Som tidligere nevnt forklarer trådstarter at hun har prøvd tidligere og likte det ikke (og ble kvalm av tanken)... Jeg fatter og begriper ikke hvorfor dere argumenterer som om det er hun det er noe galt med. Hun har prøvd, likte det ikke og ønsker ikke å prøve igjen. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Ja du må prøve, akkurat som barn sier de ikke liker fisk, men de har aldri egentlig prøvd.... NEI.....ingen må prøve noen ting.... 2: HUN HAR PRØVD TING OG HUN LIKTE DET IKKE(ser du det nå eller overser du ting med vilje) Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Ja du må prøve, akkurat som barn sier de ikke liker fisk, men de har aldri egentlig prøvd.... NEI.....ingen må prøve noen ting.... 2: HUN HAR PRØVD TING OG HUN LIKTE DET IKKE(ser du det nå eller overser du ting med vilje) Ja, men den fisken hun smakte var ikke tilberedt ordentlig. La en god kokk lage det så blir det godt! Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Ja du må prøve, akkurat som barn sier de ikke liker fisk, men de har aldri egentlig prøvd.... NEI.....ingen må prøve noen ting.... 2: HUN HAR PRØVD TING OG HUN LIKTE DET IKKE(ser du det nå eller overser du ting med vilje) Ja, men den fisken hun smakte var ikke tilberedt ordentlig. La en god kokk lage det så blir det godt! håper virkelig ikke du er like egoistisk mot dama di...eller alternative er at du er ett troll. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg har aldri hatt dame, så jeg bare tenker meg til hvordan det vil være Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Ja, en den fisken hun smakte var ikke tilberedt ordentlig. La en god kokk lage det så blir det godt! Desverre så kan du ikke kontrollere smaken på kroppsvæsker i samme grad. Metaforen din passer overhode ikke i denne sammenhengen... Endret 21. januar 2010 av itspersonal Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg har aldri hatt dame, så jeg bare tenker meg til hvordan det vil være da kan du jo begynne med at: ikke gjør slikt mot kommende dame. kan ende med at hun stikker. bare forde hun tenner på menn som stapper ting i rompa,betyr jo ikke det at du må det:P (ser poenget mitt?) Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 joda, ser poenget, men jeg er bare ikke enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg