Garanti Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Bumpbump! @Gorpium: Er ikke aktuelt før etter 4 for min del heller.. Nåh, hva sier dere? Hvem er med? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Det går vel egentlig bra for min del. Tror ikke jeg har en shoot den dagen - om så får jeg flyttet den litt mer ut på kvelden. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 1. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Eg har ingen planar 4. September. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Men det har jeg.. Tror det er vanskelig å finne en dato som passer alle, men folk må selvsagt komme med forslag. Hvordan høres søndagen den 5. ut? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Kan ikke OP bare lage en avkrysningspoll? så ser vi hvilken dag flest har tid Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 1. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Går for meg. Lenke til kommentar
Leema Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Søndag 5. eller laurdag 4. passer ikkje for meg.. Ver så snill og lag ein poll? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Virker ikke som om det ble noe av treffet, men jeg vil gjerne også være med en tur hvis det blir aktuelt.. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Alltid noe som tuller til treffene i Bergen. For min del er jeg i jobb til kl 16 i hverdagene - etter det sløver jeg med uvettig/vettige ting eller bruker tiden min i studio. Helgene er jeg fri om jeg ikke har avtale med shoot. Settes det opp en poll kan jeg huke av på det mest gunstige, så ser iallfall jeg an om det passer eller ikke. Jeg bor også i sentrum, så kan egentlig stille på kort varsel. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Er det ikke bare å lage en ny tråd om treff en helg eller annen? Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Det er egentlig veldig enkelt. En person som ønsker et treff bestemmer et tidspunkt, og så sant det er minst én person til som bekrefter så blir det treff på dette tidspunktet. Det er ikke mulig å finne et tidspunkt som passer for alle som besøker denne tråden. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 19. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Nokon som blir med til helga, eg kan både laurdag og søndag. Lenke til kommentar
Con Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Jeg har tid både lørdag og søndag.. Hadde vært artig å få til ett eller annet før vinteren setter inn.. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Jeg kan dessverre ikke i helgen. Endret 22. september 2010 av arnold_layne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå