ÅdneD Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) No som sola har snudd og det begynner å bli lysare ute kunne det passa med eit treff. Eg har forhøyrd meg litt og det er fleir som har vist interesse for eit treff om ikkje altfor lenge. Sjølv kan eg kasta meg på eit tog til Bergen(frå Voss) så godt som kvar helg, så eg er open for det meste. Dei som har vist interesse: - Xtra - gorpium - Inc - Con - Palme - Arnold_Layne - L4r5 - bObleJet Kortid passer det for deg? Har du idé til kvar me kan gå? Endret 20. januar 2010 av Eksistensiel Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg tar sånt ganske spontant da andre avtaler jeg har kan gå ut eller bli prioritert. Sist jeg vandret med folk herfra hadde vi det veldig kjekt, så vil absolutt være med igjen om alt klaffer. Sånn med idéer. Hmm. Må gruble litt der. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg stiller gjerne på en liten fotowalk. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Det hadde passa ganske bra for meg allerede no til helga, på laurdag eller søndag. Eg skal på ski ein av dei dagane og kjærasten er vekke, det er ganske kjedelig å sitta på hybelen ein heil dag. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg er i utgangspunktet interessert i være med, men jeg er ganske fullbooket de nærmeste helgene (førstkommende helg er jeg bortreist fra torsdag til søndag). Så jeg tror bare jeg ser hva dere blir enige om og hiver meg med dersom det passer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg har samme problemet som arnold_layne. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Det hadde passa ganske bra for meg allerede no til helga, på laurdag eller søndag. Eg skal på ski ein av dei dagane og kjærasten er vekke, det er ganske kjedelig å sitta på hybelen ein heil dag. Hmm.. lørdag: Jobb 10-18, søndag skal jeg nok på ski i Myrkdalen. Og helgen etter der er jeg vekkreist, så en ukedag passer nok best for min del.. Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 eg e klar som et egg, forsåvidt når som helst... En av de få fordelene med å være midlertidig NAV lønnet Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Hmm, personalmøte på jobben 11:30, så da blir det ingen skitur på meg.. Søndag er kanskje greit da, men må sees litt ann med busser fra jobben til byn, hvor lenge det varer osv... Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Det viser seg att eg skal til tannlege i Bergen 09. Februar 13:15. Eg er sikkert ferdig hjå tannlegen innan 14:00. Passer det for nokre å ta ein liten spasertur då? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Lørdagen 6. feb passer egentlig best for min del. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 I'm in så sant jeg har tid. Helger er bra – men lørdager er jeg normalt opptatt fra 2-5. Søndag er greiere. (9. februar har jeg ikke tid før etter at det er mørkt – og det blir kanskje litt sært?) Lenke til kommentar
Con Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg er ledig ca alle ettermiddager, og helger. Bor 5 min fra sentrum Så annytime passer! Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 Me som kan 9. feb kan jo ta oss ein liten photo-walk. Sånn eg har fortstått det kan Con, bObleJet og Xtra på vekedagar, passer 9.feb for dykk? Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg blir også gjerne med hvis ingenting kommer i veien Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 tirsdag 9. skal kunne gå greit på dagtig Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 Me som kan 9. feb kan jo ta oss ein liten photo-walk.Sånn eg har fortstått det kan Con, bObleJet og Xtra på vekedagar, passer 9.feb for dykk? I utgangspunktet ja, men jeg må se det an litt med skole/jobb osv.. Lenke til kommentar
Con Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 9 februar skal gå fint Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Når passer det for deko som kan 9. Februar? Eg er ledig frå ~14-tida vil eg tru. Lenke til kommentar
Con Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Kan godt være med fra 14 og utover.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå