Jakoozie Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Bandet snakker med Activision om noe "mye større" enn Guitar Hero. Les mer Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 No har interessa for musikkspel dabba litt, men eit GH: Megadeth hadde vore knalltøft. Har venta på noko sånt sidan eg spelte Hangar 18 på GH2. Megadeth sine låter er kjekkare å spele enn Metallica sine, som er til tider veldig like. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Fatter ikke hvorfor det ikke kommer en Rolling Stones version snart....er jo verdens største Rock n Roll band! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg kan ikke tenke meg et band som faktisk passer bedre til et spill som Guitar Hero enn Megadeth. Hvis kriteriet utelukkende er gitarspilling kan jeg faktisk ikke tenke meg et bedre band. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Heia Megadeth! "Musikkspillene" à la Guitar Hero o.l. holder jeg meg derimot langt unna. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Lars Ulrich og Kirk Hammett Endret 20. januar 2010 av Knewt Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Megadeth har dessuten aldri delt Metallicas skepsis for digital distribusjon og har opptrådt i musikkspill før.Fant de på spotify (som jeg betaler for) Tragisk at ikke en del metalband ikke vil være med her. Endret 20. januar 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Jeg tror dette mest handler om at den godeste hr. Mustaine som vanlig er bitter og altfor stor i kjeften. Som nevnt lenger opp: Rolling Stones hadde virkelig vært noe! La oss håpe det er noe underveis for dem - gjerne like foreseggjort som Beatles Rock Band. Stones har jo hatt flere virkelig store turneer med forseggjorte scener som burde være supre backdrops for gig'er i Rock Band eller Guitar Hero i tillegg til å ha en betydelig back-katalog av virkelig bra låter som mange yngre mennesker ikke kjenner så godt til idag. Endret 20. januar 2010 av Transponder79 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Det er mange band jeg vil se i guitar hero før Megadeth. Iron Maiden er nesten selvskrevet. Dream Theater, kan ihvertfall ikke utsette noe på hverken trommer eller gitar der i gården. Pantera kunne jo også vært noe..hadde rocka med Cowboys from hell Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Jeg synes GH og RB er en håpløs sjanger hvor man må kjøpe egne spill for spesifike band. Dette skulle i verste fall vært solgt som Expansions til hovedspillet siden DLC går mer på låter etc. Det blir som "FIFA: Beckham Edition" Endret 20. januar 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Du må ikkje. Beckham kan ikkje spele fotball aleine, Megadeth, Metallica og The Beatles kan spele musikk aleine. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Ok, la oss heller si "FiFA: Premier League Edition", eller må de spille alene da også? Endret 20. januar 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg kan ikke tenke meg et band som faktisk passer bedre til et spill som Guitar Hero enn Megadeth. Hvis kriteriet utelukkende er gitarspilling kan jeg faktisk ikke tenke meg et bedre band. Da har du nok ikke hørt mye på f.eks Mercyful Fate og/eller King Diamond. Men jeg tar gjerne imot GH: Megadeth. Er spent på hva de mener med større en Guitar Hero? De har fått meg seg at vi kan spille med et helt band nå? Eller mener de vi kan spille med både gitar og bass? Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Eller mener de vi kan spille med både gitar og bass? Siden Guitar Hero World Tour har man kunnet spille både gitar, bass og trommer + at det er vokalmulighet. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg vet det selvsagt, men vet Megadeth det? Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 First day buyer! Må presisere at Metallica, Megadeth, Slayer og Anthrax skal på turne ilag til sommaren. Sannsynlegvis er det eit meir fredeleg forhold mellom metalltitanane. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Er det bekrefta no, frå alle kanter, AshtraY? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Det har vel vært offisielt en stund. Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Er det bekrefta no, frå alle kanter, AshtraY? The "big four of thrash" skal spele på dei samme dagane under Sonisphere sine festivalar. Konsertane tek stad i Polen, Sveits, Romania og Hellas.. Trur eg. Om dette går bra, vil eg nok tru at dei går på turne i lag i seinare høve og. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Praha, Warzawa og Zurich er det vel foreløpig, med mindre det er noe jeg ikke har fått med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg