bIsk0p Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Hei, Det har seg slik at etter jeg starta med trening, har beina mine vokst seg ut av alle buksene mine, noen av dem er nesten ubrukt. Jeg lurer på hvor det er best marked for salg av bukser og hvilken pris jeg burde legge meg på... Det er snakk om "merkeklær" stort sett, bla en dress bukse fra Filippa K som bare er brukt i noen timer. Ny pris på buksene ligger mellom 500,- og 1000,- Jeg tenkte 200 per plagg (sett bort fra dress buksen), men lurer på om jeg kanskje burde ta mer.. På forhånd takk! - bIsk Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Hmm, tror jeg ville lagt det ut på finn.no jeg. Aner ikke hva bruktpris på klær ligger på, men er mye av det lite brukt kan du vel sikkert få halv pris på det vil jeg tro? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Legg ut bilder i bildetråden, så kan folk kontakte deg om de er interesserte. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Legg ut bilder i bildetråden, så kan folk kontakte deg om de er interesserte. Ikke for å være regel rytter, men blir ikke det mot retttings linjene på forumet? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Frelsesarmeen... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Frelsesarmeen... Det er litt for fine klær til at jeg vil gi dem bort.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Nå henviser jeg til et annet forum, men mote.no har et bruktmarked der du kanskje får napp. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Legg ut bilder i bildetråden, så kan folk kontakte deg om de er interesserte. Ikke for å være regel rytter, men blir ikke det mot retttings linjene på forumet? Jo, det blir det desverre. Kjøp og salg er ikke tillatt på forumet. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå