stangeC Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg har en pc med hdmi kabel og panasonic flatskjerm 42" og har geforce 9800gt Og jeg har prøvd og koble pcen til tven og jeg kobler hdmi kabelen på "hdmi1" på tven og pc så setter jeg tv på "hdmi1" men det er helt svart, og når jeg fikser på instillinger og trykker at jeg skal bruke "skjerm 2" altså pcen så trykker jeg bruk men så får jeg bare svart skjerm på pcen, men problemet er at jeg får svart skjerm på tven også, har windows 7 btw, vet ikke om det gjør noe forskjell men har lett på forum over alt og ingenting funker, så plis hjelp. Sier takk på forhånd til alle som bidrar Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Laptop? Isåfall må du høyreklikke på skrivebordet, og velge TV-skjermen derfra. Lenke til kommentar
stangeC Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Laptop? Isåfall må du høyreklikke på skrivebordet, og velge TV-skjermen derfra. Nei det er ikke en laptop og ja, jeg har høyreklikket på skrivebordet og instillinger og det greiene der og har også prøvd inpå geforce instillingene men tv skjermen reagerer liksom ikke, men takk alikevel og takker for andre råd som kommer, plis hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå