Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Depresjon og selvmordstanker

Gjest GSW23

Anbefalte innlegg

Jeg har i lengre tid vært deprimert. Føler at jeg feiler på alt jeg gjør og at jeg er generellt mislykket.

Jeg har på en måte bare presset meg igjennom det, men i det siste har tankene mine streifet mer og mer inn på å bare avslutte hele dritten. Rett og slett skyte meg selv i hodet og bli ferdig med det.

Jeg har ikke umiddelbar tilgang på skytevåpen, men om jeg hadde gått inn for å skaffe det kunne jeg gjort det på svært kort tid (et par timer).

Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg har disse tankene heller, og føler ikke det er helt sunt for en tilsynelatende oppegående mann på 23 å tenke på denne måten, men jeg vet rett og slett ikke hvor jeg skal gjøre av meg mer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har i lengre tid vært deprimert. Føler at jeg feiler på alt jeg gjør og at jeg er generellt mislykket.

Jeg har på en måte bare presset meg igjennom det, men i det siste har tankene mine streifet mer og mer inn på å bare avslutte hele dritten. Rett og slett skyte meg selv i hodet og bli ferdig med det.

Jeg har ikke umiddelbar tilgang på skytevåpen, men om jeg hadde gått inn for å skaffe det kunne jeg gjort det på svært kort tid (et par timer).

Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg har disse tankene heller, og føler ikke det er helt sunt for en tilsynelatende oppegående mann på 23 å tenke på denne måten, men jeg vet rett og slett ikke hvor jeg skal gjøre av meg mer.

Da er det på tide at du søker hjelp, depresjon kommer jo av selve kroppen og kan fikses enten med medisiner eller som jeg kaller det "rydde litt opp i sinne". Det finnes ikke så mange tips du finner på internett hjelp til depresjon, så jeg anbefaler sterkt og søke hjelp, ikke gi opp, vennligst hilsen chris

Endret av stangeC
Lenke til kommentar

His dette er sant, så har du innsett at du har et problem selv. Slutt å søke sympati på nett, og kom deg til en lege slik at du kan bli henvist til psykolog (billigere). Finito, du hjelper deg selv.

Lenke til kommentar

Hei!

Dette er nok ikke stedet å finne nødvendig hjelp. Hva du føler er noe mange andre har opplevd, det viktigste du nå gjør er å få hjelp fra de som er kyndige. Jeg vil innstendig be deg om å kontakte fastlegen din og du kan finne hjelp på denne siden: http://www.med.uio.no/ipsy/ssff/krisehjelpmeny.html

(Grunnen til at vi stenger av for slik diskusjon på forumet er etter råd fra SSFF (seksjon for selvmordsforskning og forebygging) og i tråd med god presseskikk, ref pkt. 4.9 i vær varsom-plakaten. )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...