Mikr89 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hei noen som vet hvordan dette kan gjøres? Funka med winterboard før,mn nå skjer ingen ting når jeg skrur på undocked icon labels osv. Noen tips til hvorfor dette ikke funker lenger,eller noen andre metoder jeg kan prøve for og få fjernet skrifta under iconene på springboardet. Please gidd og svar noen.Finner det bare ikke ut selv. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hos meg så fungerer det når jeg slår på no undocked og docked icon labels.. Så er ikke godt å si hva som har skjedd hos deg. Prøv å fjern og legg inn igjen WB. Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Hos meg så fungerer det når jeg slår på no undocked og docked icon labels.. Så er ikke godt å si hva som har skjedd hos deg. Prøv å fjern og legg inn igjen WB. okey skal prøve dt. Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Hos meg så fungerer det når jeg slår på no undocked og docked icon labels.. Så er ikke godt å si hva som har skjedd hos deg. Prøv å fjern og legg inn igjen WB. okey skal prøve dt. Prøvde å reinstallere winterboard nå,trykket av no undocked og docked icon labels så på igjen så resprong jeg iphonen mn dt funket ikke. Noen andre tips, bare må få dette til. Fårstår ikke hvorfor det ikke går har jo funka med wb helt til for noen dager siden. Villig til å prøve alt så setter pris på alle innspill. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hmm, hvis SummerBoard fremdeles finnes så kanskje du kan prøve det. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Har du testet å sette "no undocked icon labels" på toppen av lista i winterboard? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå