Gjest Guest_Jeanette_* Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Min eks er veldig sint på meg... nettopp fordi jeg hadde sterke følelser for meg, og han sa at han ikke hadde det...Nå har jeg ikke følelser for han lenger.. mistet dem, men han er fremdeles rasende på meg, og truer med å lage livet surt for meg fordi han ikke likte meg mens jeg likte han..... merkelig fyr han er..... Han bor 100 mil i fra meg.... så hva er problemet? Jeg har sagt at jeg vil gå min vei i livet, og han og jeg skal jo ikke ha kontakt..... Men han sier at han vil lage livet surt, og at jeg ikke fortjener en mann eller noe. Han har en dame, som han sier han elsker overalt. Og da vi hadde et avstandsforhold så var han utro, men han sier hun tilga han, og at de sammen liker å planlegge ting de kan finne på for å gjøre livet mitt surt.... Hørt på makan? Hva går av han......? Noen som kjenner seg igjen i denne oppførselen? Eller kjenner til slike personer? Jeg skjønner ikke dette... Men prøver å leve normalt og gå videre med livet mitt tross dette ubehaget. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 sterke følelser for han skal det stå øverst i første setning... ordfeil..... Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Ikke tenk så mye på det, typisk folk som får sterke følelser for noen som bor langt unna eller utenfor den dagligdagse logistikken deres er som regel over middels desperate og har sjelden møtt andre mennesker. ta dette som ett varsel signal. jeg kjenner ikke vedkommende, men dersom han skulle lage så sinnsykt mye drama ut av dette er han ikke noe og spare på uansett, verken som venn eller noe mer. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Ikke svar på meldingene fra ham, men ta gjerne vare på de meldingene han sender. Hvis de ikke stopper etter en tid (- de fleste kommer tross alt over slike ting etter hvert -), så kan du fortelle ham at det han holder på med er straffbart, og hvis han ikke gir seg kommer du til å politianmelde ham. Hvis han allikevel ikke gir seg, så tar du med deg meldingene til politiet og anmelder ham. Ikke fall for fristelsen til å svare ham uansett hvor mye han enn provoserer. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 What? Er han sur på deg fordi du hadde følelser for ham, og ikke andre veien? Høres ut som en pussig fyr... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå