Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å bo sammen med eksen inntil jeg finner noe nytt.... konsekvensene...

Gjest Guest_Malene_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Malene_*

Jeg bor fremdeles sammen med eksen. Bor her inntil jeg finner nytt sted å bo. Men jeg har behov for å være sosial , og å flørte... Det tar jo tid å finne seg sted å bo. Hvordan tenker dere andre om å flørte med andre på nett, mens en fremdeles bor med eksen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med mindre dere fortsatt har følelser for hverandre ser jeg ikke noe problem med det.

MEN hvis du er redd for at han blir irritert/sjalu på deg om han finner ut at du chatter med andre gutter, så vil jeg tro han fortsatt er interessert i å være din, og at du kanskje har følelser for han i og med din medtanke.

Når jeg leser det du spør om her, så virker det som du er redd for å såre eller skuffe han. Hvis dere er enige om at forholdet er slutt, burde det vel ikke være noe problem spør du meg, men kanskje dere burde snakke litt mer sammen dere to. Jeg foreslår at du snakker med samboeren din, i stedet for oss her på forumet; ingen kjenner dere to bedre enn dere selv i forhold til oss her på forumet. ;)

Lykke til!

Endret av LostOblivion
Lenke til kommentar
Det tar jo tid å finne seg sted å bo.

Det kommer jo litt an på hvor du bor selvfølgelig (og ikke minst om du forventer å få en super leilighet uten at den koster stort...) men det er da ikke noe problem å finne seg et nytt sted å bo på et par uker hvis man går inn for det.

Såpass lenge klarer du vel å holde trusene på for å være litt grei mot en fyr du har vært glad i en gang? ;)

Endret av Transponder79
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...