Gjest Guest_susann_* Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg har kontakt med en mann på nettet og telefon for tiden. Har kjent han før fra virkeligheten, men kom i snakk med ham på nettet igjen. Jeg har alltid vært "svak" for denne mannen.... Men skjønner meg ikke på han....... Han ble liksom en annen personlighet da han tok kontakt med meg via nettet, enn det han var da jeg kjente han på en helt annen måte fra virkeligheten. Først sier han at han ønsker å møte meg så fort som mulig, da han tok kontakt med meg via en nettkanal. Og i neste øyeblikk så ringer han meg flere ganger på en dag. Og i neste øyeblikk så svarer han meg ikke på meldinger. Og så begynner han å ringe igjen, og si han vil snakke, og da jeg ikke alltid har annledning til å ta telefoner til enhver tid, så måtte jeg unnskylde det, og sa at vi kunne avtale når vi kunne prate, og da svarte han ikke meg på noen dager....Stort sprang dette - fra at han har hastverk med å møtes til at han ikke gidder å svare.....Jeg forstår ingenting...... Er han intressert eller ikke? Føler at han vingler med interessen sin....... Noen som har denne erfaringen med menn? eller noen menn som kjenner seg igjen i denne oppførselen? Lenke til kommentar
MenaceIISociety Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Ring heller meg så skal vi få ordna no baby. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hehe, du sier noe der..... Er vant med vinglete menn..... så jeg vet aldri om de er intresserte eller ikke.... Bedre når de kan oppføre seg likt hele veien.... Enn at plutselig så ringer de meg nærmest ned, til så å være stille og ikke svare på meldinger lenge, til så å begynne på igjen, til så å bli helt stille og ikke svare meg igjen... Forvirra!!!!!!! hehehehe... Ring heller meg så skal vi få ordna no baby. Lenke til kommentar
MenaceIISociety Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Kanskje duden ikke klarer å finne ut om han er homo eller hetro ? Seriøst da, hvor lenge gikk det fra du så han real life til dere starta kontakten over net ? Lenke til kommentar
warhammerprobs Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Kan være mange grunner at han ikke tar kontakt, den "avtale om når vi kan prates" som et evt avslag,og dermed blitt mer passiv. Eller at det er en ren tilfeldighet. bare og ignorere hva som blir sagt på nettet egentlig,nesten alle blir annerledes på nettet en i virkeligheten,så ignorer "nett personligheten" hans og ta det som du husker fra han i virkeligheten. Ring han, be han ut på noe,og ta det derfra. Lenke til kommentar
tuty-fruity Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Har vært borti en sånn fyr før dessverre.. Jeg vet ikke det beste er å bare spørre han rett ut hva han mener om saken eller om han liker deg. Da får vite det. Jeg klarte ikke mer den en gang kunne han være hyggelig neste dag svarer han ikke i det hele tatt. så etter 2 mnd pause fra fyren tok han igjen kontakt noe som gjorde at jeg var mer forvirret enn noen gang så jeg bare spurte rett ut hva greia var! fikk svar at han var sjenert men at jeg satte meg mer inn i det enn det han gjorde. Så kanskje han ikke er så fult interessert som du er men det er bare å spørre.. Er i hvertfall noe der siden han tar kontakt liksom.. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg kjente han da jeg var fra ca 17 - 20 år. Han var da i overkant av 30. Og han var alltid så kjekk å prate med. Men nå opplever jeg han som skikkelig useriøs... Sjokkerte meg at han prøvde seg på meg også..... Og han var ganske rett frem... Ville møtes så fort som mulig, og ringe meg, osv osv..... Han fikk meg veldig intressert pga måten han gikk frem på... Han virket så intressert ut selv...Sa han ville komme å stryke på meg osv... hehe.... Han ringte på døra mi, uten lov også... Jeg lukket ikke opp, han visste ikke at jeg var hjemme.... Men så forandrer han seg hele tiden, plutselig vil han snakke telefon akkurat i det øyeblikk som passer han, og når jeg sier at vi kan avtale tidspunkt, så svarte han ikke..... Og her om dagen så måtte jeg etterlyse han..... Han hadde ikke sagt noe på noen dager, og spurte han om hvorfor. Og da sa han at han ville ringe meg...... Merkelig fyr...... Ja, jeg kan spørre han rett ut, men jeg tror jeg ikke gidder det. Han må ta kontakt hvis han er intressert nå. Jeg synes han blir helt feil, hvis han bare forsvinner og kommer igjen hele tiden...... Blir ikke klok på om han er intressert eller ikke..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå