The Norwegian Pikie Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Er det stilig med helsvart og hvit slips? Eller virker det bare som man bare ikke gidder prøve hardere. Personlig synest jeg det kan være "laydback" og stilig, funker på fest, men kanskje ikke finere selskaper. Dette kommer selvsagt på hvilken stil man liker også, litt rocka er det. Men kansje ikke noe for de mer konservative.. Hva mener folket? Og funker hvite slips til noe annet? Eller er det ikke noe poeng.!? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Egentlig dritstilig, men litt oppbrukt ? Hvis skjorta er helt svart vill jeg droppa det. Hvis den har eks. hvite striper, så er det kult mener jeg Ikke kast, gi det til Freddy! Endret 20. januar 2010 av FlinkeFreddy Lenke til kommentar
SML Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Tenn på. What he said. Lenke til kommentar
frds Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Trenger vel ikke å tenne på, kan jo spare det til en annen gang? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Syns ikke det er spess pent, så jeg stemmer tenn på. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Hvitt slips og sort skjorte er det styggeste jeg vet. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 I am the God of Hell fire, and I bring you fire. Tenn på! Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 First though: Fjortis som prøver altfor hardt... Som flesteparten sier: Tenn på! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Light that motherfucker up! Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Ikke tenn på, gi det til meg i stedet for!!! Drit i de som sier tenn på!!! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 I am the God of Hell fire, and I bring you fire. Tenn på! The Prodigy? Lenke til kommentar
SpecR Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Sier som Deep Purple: Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurn. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 I am the God of Hell fire, and I bring you fire. Tenn på! The Prodigy? Nope, Arthur Brown - Fire Spotify Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 I am the God of Hell fire, and I bring you fire. Tenn på! The Prodigy? Nope, Arthur Brown - Fire Spotify Skuff. Da har visst The Prodigy samplet den sangen. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Hehe, Cunninlynguists også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå