Bjarnemann Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Fikk virkelig merke på boksetreninga i dag at jeg virkelig sliter mot keivhendte boksere. Om snaut 3 uker skal jeg til NM, og å gå inn der og møte en southpaw vil definitivt ikke bli noen behagelig opplevelse, slik ståa er nå. Noen her inne som vet om noen lure slag, eller triks som funker bra mot en Southpaw? Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Lure slag er f.eks under beltestedet, når dommeren ikke ser :-) 1 Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Bjarnemann bokser.. det visste jeg ikke. Jeg vet ikke om noen lure slag, Men lykke til anyways Endret 20. januar 2010 av TheFighter94 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Seffern bokser jeg! Driver du med boksing du og eller? Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Seffern bokser jeg! Driver du med boksing du og eller? Hehe, om her var noen tilbud i nærheten hadde jeg begynt med en gang, men jeg bokser litt hjemme på en boksesekk, så går jeg på taekwondo Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Sparr så mye som mulig mot southpaws, jobb med fotarbeidet, da å jobbe med å sirkle rundt motstanderen og angripe i vinkler. Terp også på din right straight, den er fort et viktig våpen mot keivhendte. Men det viktigste er sparringa, å få gått så mye som mulig mot gode southpaws. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Right straight og sirkling skal bli SParring mot keivhendte blir det dessverre lite av, da vi har ingen av dem i klubben. Vi har en gærning som nå er på stuntmannskole i Sverige og kommer innom når det er ferier. Men det hjelper jo ikke allverden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå