ikjell Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Vurderer å skaffe meg en iphone, men har jobbabonnement fra en annen operatør enn NetCom/Telenor. Har forsøkt å lese litt rundt på muligheter for å få en evt iphone låst opp, men finner ikke helt frem i "jungelen". Er det slik at jeg feks kan bestille telefon m/abo fra Komplett, bare la Telenor-simkortet ligge (og betale ut abonnementet til det går ut på bindingstid), og allikevel få Telenor til å låse opp telefonen fra dag 1, slik at jeg kan benytte mitt eget simkort? Noen erfaringer? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 du må kjøpe deg ut av abo... så kan du låse den opp. snakk med telenor/netcom så får du vite hvor mye det koster, mer enn det smaker altså Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Du kan alltids bryte bindingstiden og de kan få tak i låsekoden til deg. De får pengene sine, du får åpnet mobilen. Woho. Det kan bli veldig dyrt da. Lenke til kommentar
kris915 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Telenor SKAL gi koden til deg for å låse den opp. Se bare HER Sitat: "Har du inngått en tolv måneders avtaleperiode? Har du inngått en tolv måneders avtale i forbindelse med kjøp av ny mobiltelefon, får du koden uten kostnad selv om avtaleperioden ikke er utgått." Endret 21. januar 2010 av kris915 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå