xzenzo Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Av en eller merkelig grunn har AVG antivirus programmet mitt begynt gi en melding som heter "Resident Shild Alert" når jeg prøver å åpne Spotify. Denne kommer også hver gang et nytt spor begynner å spille. Jeg kan godkjenne hver sang og da slipper jeg det varselet, men det er litt vanskelig når du ikke hører det sporet mer enn en gang. Jeg har prøvd å restarte pc'en, avinstallere og installere begge programmene flere ganger men uten hell... Har også snakket med en venn av meg som fikk akkurat samme meldingen i dag(det funket i går, men ikke i dag) HJELP!!! Lenke til kommentar
Lennz Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Av en eller merkelig grunn har AVG antivirus programmet mitt begynt gi en melding som heter "Resident Shild Alert" når jeg prøver å åpne Spotify. Denne kommer også hver gang et nytt spor begynner å spille. Jeg kan godkjenne hver sang og da slipper jeg det varselet, men det er litt vanskelig når du ikke hører det sporet mer enn en gang. Jeg har prøvd å restarte pc'en, avinstallere og installere begge programmene flere ganger men uten hell... Har også snakket med en venn av meg som fikk akkurat samme meldingen i dag(det funket i går, men ikke i dag) HJELP!!! Nettop fått dette problemet jeg og! Jeg slo av Resident shield og deretter ignorert den, vet da faen om det er så smart^^ Men jeg slipper iallfall den jævla meldingen! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) I stedet for å slå av resident shield kan du legge inn et unntak for Spotify. Tools - advanced settings - resident shield - directory excludes. Endret 20. januar 2010 av ^fmj Lenke til kommentar
xzenzo Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 I stedet for å slå av resident shield kan du legge inn et unntak for Spotify. Tools - advanced settings - resident shield - directory excludes. http://itpro.no/art/14874.html Den brukte jeg, funker helt som normalt nå og stenger for andre trussler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå