Gå til innhold

[Løst]AVG blokkerer for Spotify

xzenzo

Anbefalte innlegg

Av en eller merkelig grunn har AVG antivirus programmet mitt begynt gi en melding som heter "Resident Shild Alert" når jeg prøver å åpne Spotify. Denne kommer også hver gang et nytt spor begynner å spille. Jeg kan godkjenne hver sang og da slipper jeg det varselet, men det er litt vanskelig når du ikke hører det sporet mer enn en gang.

Jeg har prøvd å restarte pc'en, avinstallere og installere begge programmene flere ganger men uten hell...

Har også snakket med en venn av meg som fikk akkurat samme meldingen i dag(det funket i går, men ikke i dag)

HJELP!!! :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Av en eller merkelig grunn har AVG antivirus programmet mitt begynt gi en melding som heter "Resident Shild Alert" når jeg prøver å åpne Spotify. Denne kommer også hver gang et nytt spor begynner å spille. Jeg kan godkjenne hver sang og da slipper jeg det varselet, men det er litt vanskelig når du ikke hører det sporet mer enn en gang.

Jeg har prøvd å restarte pc'en, avinstallere og installere begge programmene flere ganger men uten hell...

Har også snakket med en venn av meg som fikk akkurat samme meldingen i dag(det funket i går, men ikke i dag)

HJELP!!! :ermm:

Nettop fått dette problemet jeg og! Jeg slo av Resident shield og deretter ignorert den, vet da faen om det er så smart^^

Men jeg slipper iallfall den jævla meldingen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...