Heddee Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Lamb of God, August Burns Red, Job for a Cowboy og Between the Buried and Me spelar opp til dans på Sentrum Scene 10.mars. Kven skal? http://rockefeller.no/sc100310.html Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Må prøve å få med meg den her. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Skal selvfølgelig! Gleder meg dødsmye til August Burns Red og Between the Buried and Me! Lenke til kommentar
Fuzzpedal Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Må selvsagt få med meg dette ja. Blir garantert en heidundrende aften toppet av Lamb of God! Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Sånn. Da var eg med i trekninga om å få møte bandet før konserten. Det hadde vore noko, damn! Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 1. The Passing 2. In Your Words 3. Set to Fail 4. Walk With Me In Hell 5. Now You've Got Something To Die For 6. Ruin 7. Hourglass 8. Dead Seeds 9. Blacken the Cursed Sun 10. Grace 11. Broken Hands 12. Laid to Rest 13. Contractor 14. Vigil 15. Redneck 16. Black Label Set-listen blir vel noko slikt. Denne er tatt frå gigen i Wien 25.feb. GLEDER MEG. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Rå konsert! Synd det norske publikumet ikke verdsatte kveldens musikalske helter, BtBaM. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Between the Buried and Me var uten tvil den beste opptredenen jeg noensinne har sett! August Burns Red var kjempebra, og JFAC var helt greit (synes de gjorde det mye bedre på Hove). Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 BtBaM var rått, men slet med dårlig lyd (iallefall der eg stod). Kun trommer og bass eg hørte...ABR var insane og LoG det samme. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Angrer fælt på at jeg ikke fikk med meg denne konserten! ABR har vært favorittbandet mitt i flere år. Between the buried and me er også knallbra, men de når ikke helt opp til ABR. Lamb of god er ålreite, ikke noe spesielt forhold til de. Men synd at jeg gikk glipp av denne konserten. Får heller dra til utlandet neste gang ABR besøker Europa. Noen som husker om de spilte låter fra Thrill Seeker? Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Meiner dei spelte (tilfeldig rekkefølge): Back Burner Thirty and Seven Marianas Trench White Washed Truth of a Liar Composure Meddler Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Litt skuff at de ikke spilte Indonesia! De turnerte jo med BTBAM! Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Låt de har sammen? Gjett hvem som møtte Tommy Rogers etter konserten... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg møtte Jake Luhrs Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Grattis, men en litt for vill type etter min mening. Det var lissom ikke musikken til ABR som gjorde det hardt, men hva de prøvde å gjøre av kassehopping osv. som gjorde at det ble litt for mye for min smak, men sånn er jeg! Fikk også utveksla ett par ord med Campbell. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg ser egentlig på ABR som litt "party metal" jeg. Laget jo liv som bare pokker. Syns musikken er heftig, men er enig i at det til tider kan ta litt av. Men syns stort sett det er kult. Randy er jo helt crazy han og! Lenke til kommentar
jooonas91 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Fy faen jeg angrer på at jeg ikke fikk med meg denne! Tror nok det hadde vært en opplevelse for livet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå