Liquids Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Hei! Jeg kjøpte meg ny pc for under et halvt år siden, med en harddisk på 160 gig. komponentene valgte jeg selv, men fikk et firma til å sette sammen pc'en. De hadde delt disken i to deler, c og d, hvor c holdt windows og andre microsoft ting som jeg ikke sskulle røre uansett. men når jeg fikk pc'en står det at jeg har 3,90 gig på c og 124 gig på d! og det er jo bare 127,90 gig til sammen! altså så mangler det 32,1 gig!!! hvis det er noen som kan hjelpe meg, så bare svar! jeg er jeg utrolig takknemmlig for all hjelp! Lenke til kommentar
ConTrail Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Hovedkortet ditt støtter mest sannsynlig ikke større disker enn dette. Sjekk om det finnes biosoppdateringer! Lenke til kommentar
Liquids Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 skal sjekke det ut,men er ganske sikker på at hovedkortet støtter det skjønner du! Lenke til kommentar
Liquids Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 skal sjekke det ut,men er ganske sikker på at hovedkortet støtter det skjønner du! Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 vil påstå at dette er noe de som byggde og satte opp pc'en burde fikset for deg! si det til dem Lenke til kommentar
capy Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 du skal jo ikke miste så mye ved formatering. forsøk med partition magic. se om det finnes "ubrukt plass" på harddisken din (altså som ikke er på c eller c). Lenke til kommentar
OEH Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Hvis du kjører XP så tror jeg du må oppgradere til Service Pack 1, er noe med at xp ikke støtter disker større enn 120GB eller noe sånt. Lenke til kommentar
do'h Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 jeg har samme problem jeg kjøpte en 160gig men får bare ut 128gig Lenke til kommentar
slacker Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Hm, kan nevne XBOX heller ikke støtter mer enn ca 130 Gig, uansett BIOS, så det kan være en begrensning i hardware. Men på et såpass nytt hovedkort burde det ikke være noe problem. Kanskje de som bygde PCen til deg har satt inn ett gammelt hovedkort? Hadde vært fint om du opplyste merke/modell på dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå