Gå til innhold

Megaproblemer med å få wow til å funke på laptop'en

Anbefalte innlegg

Hei, tar opp igjen noe jeg har spurt om før, men ikke gjort noe mer med, og irriterer meg grenseløst at jeg ikke får til, lager en egen tråd denne gangen. Laptopp'en min nekter å vise wow skikkelig lengre (funket fint før) Har prøvt alt - slettet alt og lagt inn hele spillet på nytt - ingen adon's er installert. På stasjonæren fungerer det 100%. Laptoppen funker fint ellers, og ingenting er forandret på den siden wow fungerte for 1 eller 2 år siden. En Toshiba med Vista på.

Legger med et par bilder:

571297.jpeg

571298.jpeg

Takker for alle forslag :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En Toshiba Satelite U300

Tar litt copy/paste:

Spesifikasjoner

* Prosessor: Intel Core 2 Duo T5450, 1,66 GHz

* Brikkesett: Intel 965GM

* Minne: 2048 MB (DDR2-667, to moduler)

* Harddisk: 160 GB 5400 RPM (Toshiba MK1637GSX )

* Grafikkontroller: Intel X3100

* Skjerm: 13,3" WXGA (1280x800)

Har somsagt fungert fint på den før, har ikke tenkt å spille mye på den nå men vil bare ha det til å fungere :-)

Lenke til kommentar

Det fungerer ikke mer en du ser på bildene, alt er forvrengt og noe er galt, men jeg finner ikke ut hva - har ikke akkurat tenkt meg i 40 mans raid med den heller, men den funker greit til sitt bruk! :-) Alt er stilt på det laveste som standard når det var nyinstallert nå så jeg.

Lenke til kommentar

Slike farver/forvridd bilde kommer ofte av at skjermkortet sliter.. Om det har funket før og ikke nå så kunne jeg kanskje tippet at batteriet/kontakten til laderen ikke funker helt optimalt.. Det virker som skjermkortet ikke får nok strøm..

Godt mulig jeg har feil.. men sett noe lignende dette på en kamerat av meg sin PC, og der var laderen nesten ødelagt.. Klarte forsatt og lade dataen, men fikk ikke full ytelse på maskinen..

Lenke til kommentar

Ja ok, ja det kan jo virke som skjermkortet sliter. Men det merkelige er at somsagt så funker den som bare det ellers, den laster også inn wow raskere enn stasjonær maskinen min :p Også det at jeg har spillet mye på den før, når jeg ikke hadde denne stasjonære, da spillet jeg mye wow på den. Men får ta den konklusjon at den er skjermkortet som har sett sine bedre dager. Men det ang strømforsyning, skjermkortet skal du vel i teorien kunne drive bare på batteriet på maskinen og :)

Lenke til kommentar
Ja ok, ja det kan jo virke som skjermkortet sliter. Men det merkelige er at somsagt så funker den som bare det ellers, den laster også inn wow raskere enn stasjonær maskinen min :p Også det at jeg har spillet mye på den før, når jeg ikke hadde denne stasjonære, da spillet jeg mye wow på den. Men får ta den konklusjon at den er skjermkortet som har sett sine bedre dager. Men det ang strømforsyning, skjermkortet skal du vel i teorien kunne drive bare på batteriet på maskinen og :)

Ja.. men når du har en fulladet bærbar og har satt strømforbruket på max.. Så yter i det minste ikke min bærbar like bra til spill som den gjør når jeg har i laderen..

Men men, får håpe du finner ut av det..

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...