Hareooo Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hei! Jeg er KJEMPESTOR green day fan og jeg har hørt rykter om at dem kommer til Norge i 2010!? Er dette sant!? Vet noen hvor jeg kan kjøpe billeter?! Takker for svar Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Kanskje du får det av julenissen om du ikke skriver emnetittel med Caps lock. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 De kommer 4. juni Billettsalg på fredag Lenke til kommentar
Hareooo Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 De kommer 4. juniBillettsalg på fredag Jeg kommer fra skolen halv 3 på lørdag, tror du det er ståplass igjen da ? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Skole på lørdag? Jeg har min tvil, men har aldri kjøpt billettene "hvitt" før Men hvis du derimot mente fredag kan det jo være håp. Du får bare prøve litt, hvis ikke kan du kjøpe sitteplasser. Er av erfaring lettere å bytte sitteplasser mot ståplasser enn å kjøpe biletter (til innkjøpspris) på finn. Er faktisk en del som har kjøpt ståplasser, som finner ut at de heller vil sitte... Og hvis dette mot formodning skulle faile, så er det garanter ikke noe problem å få solgt sitteplassene du kjøpte. Er dessuten lovlig så lenge du ikke tar fortjeneste på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå