Jotun Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Nei, phil vil være en stor sjanse å ta... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) Krise! Det blir femte i år gutter, mao bare et par plasser bedre enn Pool Endret 27. mai 2013 av toppmeis Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Moyes. Wat are u doing? Moyes! Stahp! 2 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Hvordan kan vi vite at Neville ikke er rett mann? Det blir bare ren tipping. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Nei, men han skal altså erstatte en trener som blir ansett både i England og resten av verden som en av de beste trenerne. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Kan ikke være så gudommelig mht hvor tafatt og kjedelig ball vi har spilt de siste åra. Jævla mange på laget som har underprestert også, er ganske lei av at "Fletcher typene" er de som bærer bjælkene. Vil se spillere med flair og finess lykkes i United igjen. 2 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Jeg er enig med Jotun og Goldie. Når vi først får ett managerbytte i klubben, så ønsker jeg også at det skal bli noe nytt. Kanskje mest fordi vi har spilt kjedelig (dog effektiv) fotball. Å se en spiller som Kagawa ikke få utnyttet sin kapasitet er bare trist. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Bra at Moyes tar med flere fra trenerstaben sin, slik at vi får se Evertons utrolig attraktive fotball i et lag som United også! 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 For meg gjør det ingenting at han bytter ut. Kanskje litt mange, til å være så tidlig, men jeg forstår det. Fergusons æra er over, og nå har Moyes sitt forsøk. Om det hadde vært de samme trenerne hele veien, er jeg nysgjerrig på hvor mange forandringer det faktisk hadde blitt. Nå er det ny manager og nye trenere (som harn stoler på). Det er risky, men jeg ser på det med åpne øyne. Håper på det beste! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Det er jo fint at Moyes tar med sine egne menn, men å fjerne Meulensteen er bare dumt og galskap. Han er et av verdens beste i sin posisjon som trener og hvem vet, om han drar så får kanskje en konkurrent fordelen av han sine tjenester? Men håper selvfølgelig at det er tøv. Endret 28. mai 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Kvittet han seg med Meulensteen og?! Fuck det her a. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Nja, sies at Meulensteen ble tilbudt en rolle i klubben, men da en mindre enn den han har nå. Han valgte å si opp. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Going down, Going down, Going down Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Haha, rett i forsvar. Ja, ned dit. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Huff.... Det var langt ned. Nei, så dårlig tror eg ikke de kommer til å gjøre det. 1 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Ikke jeg heller, skal mye mer til for å rive ned alt det som er bygd opp. Derfor kan du nok lene deg rolig tilbake i stolen, selv om de andre roper ut om dommedag fordi en trener har sagt opp jobben. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Eg sitter alltid tilbakelent. Fulgt klubben i såpass mange år. De kommer alltid til å kjempe i toppen. Men det blir naivt å tro at moyes skal klare å følge opp resultatene til saf. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Det er for tidlig til å si om det er riktig eller ikke å hente inn en helt ny trenerstab, men å ikke forsøke å beholde på Steele og Meulensteen er for meg litt trist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå