spicedgold Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Frustrert over de latterlige kommentarene om Fletcher på United.no, "selg ham, udugelig osv". Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Frustrert over de latterlige kommentarene om Fletcher på United.no, "selg ham, udugelig osv". Skriver de det samme om Rooney og? Merkelig hvordan enkelte supportere har dårligere hukommelse enn en gulfisk, utrolig. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Frustrert over de latterlige kommentarene om Fletcher på United.no, "selg ham, udugelig osv". Skriver de det samme om Rooney og? Merkelig hvordan enkelte supportere har dårligere hukommelse enn en gulfisk, utrolig. Er det ikke bare fjortiser på det forumet da? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Frustrert over de latterlige kommentarene om Fletcher på United.no, "selg ham, udugelig osv". Skriver de det samme om Rooney og? Merkelig hvordan enkelte supportere har dårligere hukommelse enn en gulfisk, utrolig. Er det ikke bare fjortiser på det forumet da? Har ikke peiling. Holder meg unna, vil ha variasjon og diskusjon med supportere av andre lag (selv om jeg ikke har orket å gå inn i noen i det siste). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Borteformen er så latterlig dårlig at jeg ikke har ord. En seier på åtte kamper. For en klubb som er favoritt til å ta gullet, er dette langt ifra godt nok. Hent tilbake Cleverley også nå til nyttår. Vi kan ikke spille med Rooney og Gibson på kant. Wigan kan få Gibson som kompensasjon. Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Der røyk seriegullet, vi får gå for FA cupen i år Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Der røyk seriegullet, vi får gå for FA cupen i år Mtp. optimismen din, så ryker vi vel allerede mot Liverpool i tredje runde? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Trodde Chelsea allerede hadde vunnet seriegullet her inne jeg ifølge deler av United-supporterne? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Trodde Chelsea allerede hadde vunnet seriegullet her inne jeg ifølge deler av United-supporterne? De har jo det. Umulig å vinne ligaen nå ... Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Gullet kommer hjem igjen, tro meg Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hehe, good Old Trafford will get the gold back again Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Det er en ting jeg vil ha svar på. Hva er det som feiler United og bortekamper? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Homesickness på gang. Spillerne får mentale skader med en gang de ser at de må ut og reise. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Da burde jo Rooney spilt bedre i går. Han drog jo tross alt "hjem" for å spille fotball. Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Da burde jo Rooney spilt bedre i går. Han drog jo tross alt "hjem" for å spille fotball. Rooney er Everton-gutt, ikke Liverpool-gutt. Det blir jo akkurat det samme som om vi skulle spilt borte mot City, det er jo også i Manchester men det er ikke "hjemme" for det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! Er han Everton gutt han??????? ÅÅÅÅÅ! Har du hørt om " ", eselører, apostrof, hermetegn. Hvis ikke, les deg opp på det. Eg glemte at Everton ikke er fra Liverpool, men fra badebyen Evertonia på den engelske vestkysten. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Jeg er frustrert over at det finnes debatanter som lager et dobbelt nick bare for å bruke det til å sverte Manchester United Jeg klarer å holde fasaden oppe ganske lenge og jeg tror jeg er ganske flink til det, men det går ikke i lengden. Det blir som vgd om igjen. Denne konstante hetsen. Lurer seriøst på om det kanskje er best om jeg bare ga opp med en gang. Dette er bare ikke sunt for meg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Homesickness på gang. Spillerne får mentale skader med en gang de ser at de må ut og reise. Sukk. Begynner å bli lei det her. 5 seire på 18 kamper borte. På Old Trafford står vi med 16 trepoengere på 17 forsøk. Greit at det er en stor fordel å spille hjemme kontra borte, men det får da være grenser. Hva er det som egentlig skjer? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hva er det som fungerer i Champions League som ikke fungerer i England? Vi for HÅPE at hjemmestatistikken holder seg ut sesongen, isåfall blir det gull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå