airguard Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 åå fy fan for noe dritt sorry Lenke til kommentar
airguard Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 kan ikke fatte hva som hender her nå jeg gir opp og poster ikke mer i dag Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Sliter man, så ringer man ISPen, og ikke annonserer at "dette er dårlig" for resten av verden. Og hvorfor i all verden kan han ikke si at han har problemer med linja si her??? Du bør også lese posten skikkelig før du kommer med slike latterlige utsagn.. Hovedsaklig fordi klager på ISPen gjøres til ISPen, og ikke baksnakking andre steder. Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 En rask titt på Kundeservice sidene på www.broadpark.no, og jeg finner dette: Problemer med tilgang til Internett i Skien-området Kunder i Skien-området opplever ustabil tilgang til Internett. Dette jobbes med å rette problemet, og det antas at dette vil være rettet innen klokken 20:00 i dag, 02.06.03. Tenker da problemet er løst... ser ikke akkurat ut som Nextgentel prøver å "skjule" problemene sine. Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Altså hallo. Skal man spille bra og være seriøs vet alle like godt som meg at all ping over 100ms er uspillbart. Skal man treffe bra må pingen være under 80. Dette gjelder FPS spill som cs,rtcw,quake Lenke til kommentar
hvrd Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 mulig jeg misforstår her, men når det er sagt så dette er ikke en vanlig flysimulator.Dette er et en simulator med ww2 fly (krigscenario) og når et fly suser over eller under deg i 400-600km i timen (real time programming) har du ikke mye tid til og skyte og pingen er viktig for ikke og snakke om lag. Men det er ikke så mange her ilandet som vet om dette spillet og dessuten er det en laaaang "learning curve" på det og det gjør at mange gir opp før de kommer noen vei kan ikke fatte og begripe at en fps spill skal kreve mer ? Det er (minst) to grunner til at flysimulatorer ikke er like krevende som FPS-spill når det gjelder responstid: - Det er mye lettere å forutse posisjonen til et fly en kort periode fram i tid enn det er med en person i et FPS. Et fly med gitt fart, kurs, rorutslag, throttle etc er mye mer stabilt enn et menneske i et FPS. - Selve beregningen av treff (hit resolution) skjer på klienten i endel flysimulatorer, noe som tillater endel "juksing" i simulatoren for å oppnå raskere oppfattet respons uten at dette trenger å gå ut over realismen. Dette ble blant annet benyttet i Warbirds. Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Noen som har et svar på offer NGT er dårlige med tanke på eksempelvis norske cs servere? Telenor og chello kommer MYE lavere i ping, selv med lavere hastigheter...uff å gi fanden i denne cs pingen. "je velger telenor for dem har bra ping på cs servere" Bytt isp om det plager deg så sykt at du har høyere ping enn andre. Desuten er ikke pingen så høy at det "lægger" for deg. Slutt med cs. bah cs syting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå