Gjest Andreas Svendsen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Jeg har slitt fryktelig med å være på reise i mange år siden jeg er allergisk mot flere typer mat. Har prøvd mange tjenester som tilbyr oversettelser, men er jo stress å ta med seg en hau med ark.. Så fant jeg et kult produkt som faktisk lages i Norge, dette fikset virkelig biffen, oversetter alle mine allergier, og det er ikke så få til mange språk og jeg kan til og med vise det på mobilen. Så ville anbefale det videre, sjekk gjennom å se hva du synes. Endret 19. januar 2010 av tom waits for alice Link slettet av admin Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Ikke trykk på linken det er virus Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 I så fall sletter vi den. Geir Lenke til kommentar
Gjest Guest_Helene_* Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 I så fall sletter vi den. Geir Hei, var dette et virus? Jeg gikk inn på linken og bestilte meg et slikt produkt?! For meg virket det helt normalt. Har dere fått bekreftet at denne siden var svindel, da må jeg ringe banken for å sperre kortet!! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Haha, det er vel lov å prøve seg Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Virus? Jeg klikket på linken, bestilte, og fikk til og med en traktorgressklipper med på kjøpet. God deal, spør du meg. Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 [...]fikk til og med en traktorgressklipper med på kjøpet.[...] Traktorgressklipper? Hah! Jeg fikk en anselig prosent av formuen til en eller annen nigeriansk prins. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jaha? Nevnte jeg at traktorgressklipperen går på vindkraft? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Noooooo! What did I miss!?!? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg trykket på linken og måtte formatere pcen pga det Lenke til kommentar
Gjest Guest_Andreas_* Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Jeg trykket på linken og måtte formatere pcen pga det hehe, lite sannsynlig at det var siden da, var en totalt normal side fra Norge for et norsk registrert selskap men er jo lov å tro at det var det som ødela den, men trolig lurt å titte etter andre problemer på pcen Endret 20. januar 2010 av Marekatten link slettet... igjen Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Ikke trykk på linken over det er antakelig virus, han som har laget brukeren er en profesjonell hacker Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. I tillegg virker det ikke annet enn mistenkelig når brukeren velger å opptre "anonymt" for ting som ikke er regnet som sensitivt. Tråden stenges, og det er ikke vanskelig for oss som sitter med moderatorrettigheter å spore opp brukeren om dette skulle gjenta seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg