Phreak^ Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 Hvilken kanal???? Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Jeg liker Farscape enn Stargate Sg-1 Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Jeg må også si.. HVILKEN KANAL mann ?! Okay, det er ikke akkurat den über beste serien av alle, men grei nok. For tiden ser jeg på Charmed, den nye Gotham chicks serien, den hemmelige agenten og fast lane (tror det var rett navn). Utover det ser jeg lite på TV. Lenke til kommentar
n0th1ng Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Jeg må også si.. HVILKEN KANAL mann ?! På Sci-Fi Channel..jeg pleier å laste ned episodene dah :smile: Okay, det er ikke akkurat den über beste serien av alle, men grei nok. For tiden ser jeg på Charmed, den nye Gotham chicks serien, den hemmelige agenten og fast lane (tror det var rett navn). Utover det ser jeg lite på TV. Beklager å si det, men "gotham chicks" serien har blitt kansellert pga for lave seertall . De prøver å få liv i serien igjen via donations Lenke til kommentar
n0th1ng Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 hehe gleder meg som en unge!!!! AHÅHÅÅHÅ! Skal kjøpe Blue-Ray Box Set:) no doubth! Slutten på sesong 6 fikk meg til og se oransj i 2 dager ) håper det blir dobbel pilot episode i starten av sesong 7 Faktisk så BLIR det dobbel pilot pluss en 1timers "behind the scenes", totalt 3 timer med godis 8) Lenke til kommentar
notarget Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Mange screenshot og diverse på http://opflashpoint.org/ Her er en av mange screenshot av Stargate SG1 mod. http://opflashpoint.org/intruder/sg1_gate.jpg Søk etter stargate sg1 i search på siden http://www.opflashpoint.org/search.php Da dukker det opp Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 hehe gleder meg som en unge!!!! AHÅHÅÅHÅ! Skal kjøpe Blue-Ray Box Set:) no doubth! Slutten på sesong 6 fikk meg til og se oransj i 2 dager ) håper det blir dobbel pilot episode i starten av sesong 7 Faktisk så BLIR det dobbel pilot pluss en 1timers "behind the scenes", totalt 3 timer med godis 8) oooooooooooooooooomg! ) Hellige gud! *gleder seg utrolig* ) muhahahahha Daniel er tilbake som normal da tror jeg Men! morro for det Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 Er Sci-Fi channel noe alle med kabel har???? plz!! håpe håpe!!!!! Og forresten... hvorfor er det bad at Daniel er tilb. ??? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Er Sci-Fi channel noe alle med kabel har???? plz!! håpe håpe!!!!!Og forresten... hvorfor er det bad at Daniel er tilb. ??? likte bedre Daniel som gud har du adsl, i tilfelle kontakt meg.. det er ikke sikkert du trenger cabel.. Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg tenkte på tv... er det en kanal alle har??? ja, jeg har ADSL..... Kan jeg se det på nettet eller no? Lenke til kommentar
n0th1ng Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 prøv torrent.co.uk den 13ende Lenke til kommentar
Yahte Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Hva i all verden er torrent.co.uk ? og hvordan får man sci-fi channel!? Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 Lururer på akkurat det samme... Lenke til kommentar
Yahte Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Phreak, seff gjør du det =) Nanb'tu'qua foresten!? =) Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 Ba'ja'kakma'te, Tal'mac Tun'cma'le.. hvis det går an å si det.. hehe Lenke til kommentar
Yahte Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 hehe, høres greit ut det da phreak =) Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Daniel var forresten ikke en gud, han var bare en høyere form for skapning. Og jeg syns han burde være menneske, han hadde så jævlig mange restriksjoner når han ikke var det, så han fikk jo ikke utnyttet evnene sine uansett... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Daniel var forresten ikke en gud, han var bare en høyere form for skapning. Og jeg syns han burde være menneske, han hadde så sinnsvakt mange restriksjoner når han ikke var det, så han fikk jo ikke utnyttet evnene sine uansett... jeg vet at han ikke var gud,men.. var det langt ifra? nei:) anyways, når han brøt reglene på slutten av sesong 6 eide det, skulle ønske han fremdeles gjorde det i sesong 7 : ) Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 http://www.aip.org/enews/physnews/2003/spl...plit/640-2.html Jeg elsker alderen vi lever i! Stargate SG-1 er faktisk ikke far-fetched med Force fields Lenke til kommentar
n0th1ng Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg Sjekka nettopp med TV Tome og 701 var nettopp sent på TV! *feire* 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå