do'h Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 vilken kanal går de sesongene på, tv3 viser bare sesong 1 omigjen og omigjen Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 MacGyver er helt ok, men det blir litt teit når han fikser en M1A1 Abrams ved hjelp av en blikkboks, litt tanntråd og litt ståltråd liksom.. Øy!! Serriøst Du disser ikke MacGyver ass!!! Det var jo sånne ting som det der som gjorde Maccær`n til helt!! 8) Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Kan dere likesågodt se på Xena eller Hercules a ?? Samma ELENDIGE kvalitet på seriene! nei ekke samme kvaliteten på serien sg1 er faktisk utrolig morsomt og bra laget(hakke sett noen store feil enda) har sett ferdig sesong 6 nå og gleder meg til sesong 7 Sesong 7 kommer 13 Juni 2003 Det er snakk om at det blir "hvertfall" 8-9 sesonger.. Jeg skulle foresten offret arbeids livet mitt om jeg fikk nye stargate episoder resten av livet, best Pc hele tiden og spill for evig, seff et hus og leve i også da, og et gigantisk sosialt lan Og ja det er Richard Dean Anderson som spiller i SG-1! Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Tek'Ma Tek, Snabben, hvor gammel er du??? Lurer bare på hvilke aldersgrupper som ser på SG-1, jeg er selv 16... hvilken kanal kommer episodene på? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Tek'Ma Tek, Snabben, hvor gammel er du??? Lurer bare på hvilke aldersgrupper som ser på SG-1, jeg er selv 16... hmm ifølge meg selv er jeg også 16 Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 BTW: folks, den modden til OFP er ikke ferdig, bare under utvikling, men kommer ut i løpet av året. Den inneholder masse, staffweapons, zatnickatels som sidearms, deathgliders, M.A.L.P's, stargates som virker med DHD, SGC, og skins til Col. O'Neill, Teal'c, Maj. Carter, dr. Jackson, og mest sannsynlig Jonas, det nyeste medlemmet i SG-1. Så det er bare å glede seg. og forresten, det er en preview med en statisk Stargate og en DHD, med andre ord, det er bare modellene, de gjør ikke annet en å stå der, og du kan få tak i P90, som er SG-1's hovedvåpen. Det fulgte også med en soldat med staffweapon, som het jafar (), men den virka ikke, den manglet en fil som jeg ikke fikk tak i. jeg sier igjen GLED DERE!!! Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 hmm ifølge meg selv er jeg også 16 hva mener du? jeg skjønner at du er 16, men hvorfor ikke bare skrive det? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Tek'Ma Tek, Snabben, hvor gammel er du??? Lurer bare på hvilke aldersgrupper som ser på SG-1, jeg er selv 16... hvilken kanal kommer episodene på? Tel'Ma Tek Phreak^! Jeg er 16(17 i år).. Sci Fi channel er vel dem som sender det.. Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 ok.. btw: er det Tel'ma tek? trudde det var tek'ma tek.... Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Jøss, trodde jeg var den eneste som digget SG-1 her! Hvis du har BF så er det en SG-1 mod underveis, du kan se på hjemmesiden deres. Har vært lite aktivitet dær i det siste, så jeg begynner å lure om det blir noe i det hele og det store! Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 hehe, du er nok ikke den eneste nei... takk for tipset om modden har du ofp så kommer det en mod der og, se tidligere i posten... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Tel'Ma Tek , Phreak^, er ganske sikker på at det er Tel, og ikke Tek si at Tel'Ma Tek betyr "hei jaffar" eller.no så må alle ordene ha en forskjellig menning, ellers ville det da blitt om Tek betydde Jaffar, "Jaffar Hei Jaffar" [kunne jo være men mest sansynlig betyr det Hei Jaffar eller Hei Kriger eller.no...] men jeg tror Tel'Ma er et ord.. err rotet post ja.. er ikke noe sææærlig god til og forklare:) Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 4. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2003 Kikket akkurat på en episode for å finne det ut, Tek'ma Tek betyr at du kommer i fred, Tek'ma Te er en hilsen av respekt... Du ser det på episoden 5x18 som heter The Warrior... Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 MacGyver rule da http://www.tvtome.com/tvtome/servlet/ShowM...t/showid-11415/ Link der det står om en "spin-off" serie til SG-1, snakk om at den skal begynne neste år. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Kikket akkurat på en episode for å finne det ut, Tek'ma Tek betyr at du kommer i fred, Tek'ma Te er en hilsen av respekt... Du ser det på episoden 5x18 som heter The Warrior... Tec'ma'te! Fant akkurat ut at det heter "Tec'ma'te" http://www.stargate-sg1.biz/stargatesg1/sgdict.htm <-- Dictionary! Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 4. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2003 Nice dictionary!!! takk *lære viktigste deler av Goa'Uld * Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 4. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2003 Ba'ja'kakma'te, nanb'tu'qua Skulle gjerne hatt et Goa'Uld språkkurs... hadde vært dritfett å kunnet!!! Noen enige? Jankin and quellshak Pa'Kree? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Ba'ja'kakma'te, nanb'tu'qua Skulle gjerne hatt et Goa'Uld språkkurs... hadde vært dritfett å kunnet!!! Noen enige? Jankin and quellshak Pa'Kree? hehe er grei den der ja : ) Lenke til kommentar
n0th1ng Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Kun 8 dager til Sesong 7 8) Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Kun 8 dager til Sesong 7 8) hehe gleder meg som en unge!!!! AHÅHÅÅHÅ! Skal kjøpe Blue-Ray Box Set:) no doubth! Slutten på sesong 6 fikk meg til og se oransj i 2 dager ) håper det blir dobbel pilot episode i starten av sesong 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå