Olum Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg utfordrer dere til å finne alt dere kan om meg. Tror ikke det skal bli så vanskelig da jeg ikke er veldig forsiktig med hva jeg legger ut på nettet. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Prøv å finn ut hva som helst om meg men pm meg hvis dere finner noe, vil ikke at dere poster det noen steder, med mindre at jeg tillater det da ^^ Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg utfordrer dere til å finne alt dere kan om meg. Tror ikke det skal bli så vanskelig da jeg ikke er veldig forsiktig med hva jeg legger ut på nettet. Du har ikke Facebook du, din snik! Vanskelig å finne morro info uten facebook, du står ikke i telefonkatalogen engang! Navn: Ole Magnus Stenhaug Ertvaag Fødselsdato: 6. februar 1992 Adresse: Hasleveien 54 B, 0575 Oslo Har også foreldrene dines navn, inntekt osv. Men du var hard, credz. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 hva med meg? klarer du/dere å finne ut hvem jeg er? ikke fult navn, addresse eller nummer her. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg utfordrer dere til å finne alt dere kan om meg. Tror ikke det skal bli så vanskelig da jeg ikke er veldig forsiktig med hva jeg legger ut på nettet. Du har ikke Facebook du, din snik! Vanskelig å finne morro info uten facebook, du står ikke i telefonkatalogen engang! Navn: Ole Magnus Stenhaug Ertvaag Fødselsdato: 6. februar 1992 Adresse: Hasleveien 54 B, 0575 Oslo Har også foreldrene dines navn, inntekt osv. Men du var hard, credz. Joda, har facebook. Kan røpe at det ikke er mitt ekte navn jeg er registrert med der. Grunnen til at du ikke finner nummeret mitt er fordi jeg det er registrert på mamma. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg utfordrer dere til å finne alt dere kan om meg. Tror ikke det skal bli så vanskelig da jeg ikke er veldig forsiktig med hva jeg legger ut på nettet. Du har ikke Facebook du, din snik! Vanskelig å finne morro info uten facebook, du står ikke i telefonkatalogen engang! Navn: Ole Magnus Stenhaug Ertvaag Fødselsdato: 6. februar 1992 Adresse: Hasleveien 54 B, 0575 Oslo Har også foreldrene dines navn, inntekt osv. Men du var hard, credz. Hvordan fant du adressen? Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Skattelistene -> Telefonkatalogen -> Plotte inn etternavn og postnr. og se hvor foreldrene bor. Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 facebook; Olum Ertvaag http://nb-no.facebook.com/Olumvolum Er foreldrene dine skilt Olum? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Okey, prøv å finn info om meg, ingen bildet! Sensurer helst litt av nummeret. Kan garantere at dere kommer til å slite. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hmm, spennende. Tviler på at telefonnummer blir vanskelig å finne, samme med adresse, så ikke post det. Er mer interessert i hva annet dere kan finne. Eventuelle bilder skal sendes på PM og ikke postes her. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) hvis noen klarer å finne ut noe om meg så hadde det vært artig sensitiv info på PM post av bilde, fins noen klarer å finne det, er bare bonus Endret 21. mars 2010 av Borbra Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg tror ingen kan finne ut NOE om meg Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Er det noen som klarer å finne informasjon om meg? Kan si at navnet er finsk. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Kan garantere at dere kommer til å slite. Fødsesdato: 12.01.1998 Du bor her: Dere har et slags rekkehus (nr. 6 og nr. 8 i ett hus), med en enorm garasje. Navnet ditt er litt utenom det vanlige. Etternavnet er delvis "nytt" og delvis "slitsomt å gå oppover i". Mobilnummeret ditt starter på: 95174 Overbevist? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Kan garantere at dere kommer til å slite. Fødsesdato: 12.01.1998 Du bor her: Dere har et slags rekkehus (nr. 6 og nr. 8 i ett hus), med en enorm garasje. Navnet ditt er litt utenom det vanlige. Etternavnet er delvis "nytt" og delvis "slitsomt å gå oppover i". Mobilnummeret ditt starter på: 95174 Overbevist? Haha, så morsomt! Fødelsdato var jo totalt feil! Husets beskrivelse er riktig, jeg bor i nr. 6. Garasjen er ikke så stor. Navnet mitt er litt utenom det vanlige, ja. Du scorer på både etternavn og fornavn. Huset mitt er ikke på bildet forresten. Nummeret er riktig, men gammelt. Byttet på for en god stund siden. Jeg lover deg at du ALDRI kommer til å finne ut det jeg bruker nå. Gidder du fortelle hvordan du fant ut navnet mitt hus beskrivelsen? Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Try me!! Alt om meg kan postes (ikke info om familie) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 prøv å finne noe om meg, tviler på at det er noe å finne. ikke legg ut helt navn, dato, nr, adresse eller noe annet. Lenke til kommentar
Miriel Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Alt om meg kan også postes, selv om jeg ikke setter pris på telefoner fra fremmede D: Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Alt om meg kan også postes, selv om jeg ikke setter pris på telefoner fra fremmede D: Miriel Josephine Victoria Adatia Ryan 21 år Telefonnummer: 917 59 570 Adresse: Tunevannveien 16 B, 1710 Sarpsborg Epost: [email protected] http://www.facebook.com/profile.php?id=536706076&ref=share http://miriel.vgb.no/ http://josephine.artician.com/ http://josephine-death.deviantart.com/ Endret 22. mars 2010 av lordbost Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg liker og tro at jeg ikke poster informasjon som gjør det mulig og finne ut hvem jeg er. Er bare og poste alt som man måtte klare og finne ut om meg. Hvis noen finner ut etternavn eller hvor jeg bor, hadde det vært fint om det blir halvveis sensurert. for eksempel: Ola Nord**** Tilfel*** gate 8, Oslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå