Gå til innhold

Klarer du å finne info om brukerene? - NB: Kun info på brukere som har gitt tillatelse i tråd

Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Navnet ditt er Herman Thorstensen, du har en profil på MySpace, heter Headbanger213 og hermanst94 på xfire. Du har spilt blant annet CoD 4 og Godfather II. Du heter Happyy94 på den engelske versjonen av netlog. Tror adressen din er: Herman Grans Vei 29, 5162 Laksevåg.

Du hadde så og si alt av info i profilen, lett jobb! :thumbup:

EDIT: Facebook

Haha! Jeg huska ikke at jeg hadde verken myspace eller netlog! haha! Alt riktig untatt Adresse. kan vel si jeg bor i Larvik! :) Mistenker at du søkte 'Herman Thorstensen' når du leita etter adresse..? Det er ikke det fulle navnet mitt, så det er nok der du faila :p

Du heter Herman Sannes Thorstensen, bor i Kløvertunet 15 (3268 Larvik) og har tlfnr. 994 627 58.

Lenke til kommentar

Vet du om det er mulig? Kallenavnet ditt gir ikke mye treff, kun en kar på twitter i USA, på profilen din har du ikke mye, eneste jeg har funnet tu er at du er under 18 år.

Vet ikke om det er mulig men vet at alt info om meg ligger helt åpent på nettet, telefon nummer,adresse, alder osv.

Lenke til kommentar

Navnet ditt er Herman Thorstensen, du har en profil på MySpace, heter Headbanger213 og hermanst94 på xfire. Du har spilt blant annet CoD 4 og Godfather II. Du heter Happyy94 på den engelske versjonen av netlog. Tror adressen din er: Herman Grans Vei 29, 5162 Laksevåg.

Du hadde så og si alt av info i profilen, lett jobb! :thumbup:

EDIT: Facebook

Haha! Jeg huska ikke at jeg hadde verken myspace eller netlog! haha! Alt riktig untatt Adresse. kan vel si jeg bor i Larvik! :) Mistenker at du søkte 'Herman Thorstensen' når du leita etter adresse..? Det er ikke det fulle navnet mitt, så det er nok der du faila :p

Du heter Herman Sannes Thorstensen, bor i Kløvertunet 15 (3268 Larvik) og har tlfnr. 994 627 58.

Nesten. Jeg flyttet akkurat adressa mi. Men er jo forsåvidt riktig. Hvis noen kjeder seg, så er det bare å ringe! Haha! lol :p

Lenke til kommentar

Fortsatt ikke noen som har funnet noe om meg. Om noen finner noe så er det fint om jeg får det på PM :)

Du liker ikke å gjøre deg bekjent på nett virker det som..

Har holdt på med deg en stund nå, men jeg får bare spør om du bor/er fra Tromsø?

Jeg fant noe greier på en side, men er jeg helt på viddene er det bare å gi deg opp for min del.

Om dette er noe du ikke vil svare på ute i det åpne, send meg en pm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...