Mr. Moody Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Søkte på Herman Thorstensen ja, så jeg bare gambla når jeg fant en Thorstensen 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 prøv meg! tlf og adresse er artig. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Navnet ditt er Herman Thorstensen, du har en profil på MySpace, heter Headbanger213 og hermanst94 på xfire. Du har spilt blant annet CoD 4 og Godfather II. Du heter Happyy94 på den engelske versjonen av netlog. Tror adressen din er: Herman Grans Vei 29, 5162 Laksevåg. Du hadde så og si alt av info i profilen, lett jobb! EDIT: Facebook Haha! Jeg huska ikke at jeg hadde verken myspace eller netlog! haha! Alt riktig untatt Adresse. kan vel si jeg bor i Larvik! Mistenker at du søkte 'Herman Thorstensen' når du leita etter adresse..? Det er ikke det fulle navnet mitt, så det er nok der du faila Du heter Herman Sannes Thorstensen, bor i Kløvertunet 15 (3268 Larvik) og har tlfnr. 994 627 58. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Vet du om det er mulig? Kallenavnet ditt gir ikke mye treff, kun en kar på twitter i USA, på profilen din har du ikke mye, eneste jeg har funnet tu er at du er under 18 år. Vet ikke om det er mulig men vet at alt info om meg ligger helt åpent på nettet, telefon nummer,adresse, alder osv. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Du var jammen ikke lett. Heter du Sindre eller bor du i Rogaland? Er du født i 96? Endret 22. august 2010 av Sondre Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Om jeg har forstått dette: Finn mitt fulle navn og adresse. Blir nok kjedelig på skolen i morra så kan google dere:D Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 (endret) - Endret 25. juli 2017 av Dysfunctional Innlegget er anonymisert av administrator Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) - Endret 25. juli 2017 av Dysfunctional Innlegget er anonymisert av administrator Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Navnet ditt er Herman Thorstensen, du har en profil på MySpace, heter Headbanger213 og hermanst94 på xfire. Du har spilt blant annet CoD 4 og Godfather II. Du heter Happyy94 på den engelske versjonen av netlog. Tror adressen din er: Herman Grans Vei 29, 5162 Laksevåg. Du hadde så og si alt av info i profilen, lett jobb! EDIT: Facebook Haha! Jeg huska ikke at jeg hadde verken myspace eller netlog! haha! Alt riktig untatt Adresse. kan vel si jeg bor i Larvik! Mistenker at du søkte 'Herman Thorstensen' når du leita etter adresse..? Det er ikke det fulle navnet mitt, så det er nok der du faila Du heter Herman Sannes Thorstensen, bor i Kløvertunet 15 (3268 Larvik) og har tlfnr. 994 627 58. Nesten. Jeg flyttet akkurat adressa mi. Men er jo forsåvidt riktig. Hvis noen kjeder seg, så er det bare å ringe! Haha! lol Lenke til kommentar
HiAceRobin Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Fortsatt ikke noen som har funnet noe om meg. Om noen finner noe så er det fint om jeg får det på PM Du liker ikke å gjøre deg bekjent på nett virker det som.. Har holdt på med deg en stund nå, men jeg får bare spør om du bor/er fra Tromsø? Jeg fant noe greier på en side, men er jeg helt på viddene er det bare å gi deg opp for min del. Om dette er noe du ikke vil svare på ute i det åpne, send meg en pm. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Du var jammen ikke lett. Heter du Sindre eller bor du i Rogaland? Er du født i 96? Hehe, ikke henter jeg sindre og jeg er nok født noe før 96 Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Du var jammen ikke lett. Heter du Sindre eller bor du i Rogaland? Er du født i 96? Hehe, ikke henter jeg sindre og jeg er nok født noe før 96 Det var siktet til turbolax. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Har holdt på med deg en stund nå, men jeg får bare spør om du bor/er fra Tromsø? Det er nok feil Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Få se hva dere finner på meg da fullt navn, adresse og telefonummer skal ikke postes her. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 '' Skulle jeg sende deg all info eller kan jeg bare poste? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 jøss, en hel stor haug med data"nerder" og dere har ikke klart å finne ut noe om meg på 4 sider? LOLZ:P de som spiller med meg er ekskludert. sensurer et par siffer av tlf nummer osv. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Heter du Amund E? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 de som spiller med meg er ekskludert. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Heter du Amund E? neida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå