Grinchen Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Prøv å finn ut så mye om meg som mulig, ikke ta med mer enn første bokstav i etternavnet Jeg tar utfordringen hvor dypt skal jeg grave. Sånn i utpresningsmateriale eller bare basisinfo Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Du kan ta med så mye du vill så lenge jeg kan be deg sensurere noe vis det blir for mye Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Du kan ta med så mye du vill så lenge jeg kan be deg sensurere noe vis det blir for mye det skal du få lov til dette blir utfordrende har ikke funnet noen snarveier ennå. Det er alltid mulig dog Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Oh, oh! Do me. Do me! Send meg gjerne det du finner på PM først ^^ Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Haha, for de som vil ha noe å gjøre i natt, ta meg. Alt kan vel egentlig postes, burde være mulig å finne ut relativt mye om meg, da forumet er fullt av mine innlegg hvor jeg har skrevet mye rart. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Haha, for de som vil ha noe å gjøre i natt, ta meg. Alt kan vel egentlig postes, burde være mulig å finne ut relativt mye om meg, da forumet er fullt av mine innlegg hvor jeg har skrevet mye rart. Navn: Marius Olsen Alder: 19 år (født i 1991) Sted: Sør-Trøndelag, Trondheim, 7092 Tiller, Ole Ross vei 48 Nummer: 942 89 868 E-post: [email protected] Flickr Trondhjems Kameraklubb 1x Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Skremmende lite Et problem jeg tenkte du kom til å støte på var å finne riktik Marius Olsen... Har en borti gata som har samme navn Gå i fotodelen (Akam) og du vil finne ut ting om meg jeg ikke visste! =D Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Kan du si hva som var feil info? Tror neppe han vil like å ha det liggende her. Endret 18. august 2010 av Sondre Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 skjekk meg... lurer på hvor mye man kan finne om meg på nettet men helst send PM først Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Kan du si hva som var feil info? Tror neppe han vil like å ha det liggende her. Nei du gulla faktisk, men kunne lett blitt feil tlf.nr og adresse. Hadde du visst at jeg bodde på Tiller og sett han andre karen på gulesider eller noe før min adresse kom opp hadde du vel tatt han, om det var slik du fant det ut. Nå skal det sies at med min aktivitet på fotosider skal det godt gjøres og ikke finne ut hvor jeg bor, har garantert lagt inn adresse på noe av det. Men nå hadde det vært morro å se om noen hadde funnet ut hvor jeg har jobbet, jobber, og hva jeg skal videre i høst, alt ligger på forumet, mye veldig ferskt også. Hadde jeg sittet på annet enn iPhone hadde jeg likt å prøve å funnet ut noe om noen jeg ikke har møtt her inne før, har drevet en del research på nettet for å få enkelte brukere utestengt faktisk =D Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg var rimelig sikker på at det var riktig Marius Olsen, da e-posten din oppga at du var født i 91 og skattelistene bare viste en Marius Olsen på den alderen i Trondheim (og i hele fylket for den slags skyld). Ang. videre info så synes jeg det er ufattelig slitsomt å grave etter det her på diskusjon.no, så det gidder jeg ikke, men jeg vet ihvertfall at du har jobbet eller jobber på Shell i Tiller. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hehe, sagt opp nå, førstegangstjeneste Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Finn info om meg, men ikke legg ut noe bilder eller noe sånt :-) Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Ombestemte meg igjen Endret 19. august 2010 av Jason Something Lenke til kommentar
HiAceRobin Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Var det ingen som ville prøve seg på meg? Om jeg var en så kjedelig type å undersøke, så si ifra.. Venter spent skjønner dere! Hold venner og familie utenfor :-) EDIT: Om dere finner navnet mitt, så er det mye å finne tror jeg. Er egentlig spent på hvor mye dere finner ut fra brukernavnet mitt.. Endret 18. august 2010 av rob|n Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Du har skrevet totalt to innlegg på dette forumet. Tviler på at noen finner noe. Lenke til kommentar
HiAceRobin Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Ooja.. Jeg var litt mer aktiv for noen år tilbake.. Men det er kanskje slettet nå da. :-p Får google meg selv da! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Finn om meg! Send PM først, vil ikke ha alt liggende ute Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Var det ingen som ville prøve seg på meg? Om jeg var en så kjedelig type å undersøke, så si ifra.. Venter spent skjønner dere! Hold venner og familie utenfor :-) EDIT: Om dere finner navnet mitt, så er det mye å finne tror jeg. Er egentlig spent på hvor mye dere finner ut fra brukernavnet mitt.. Bor du på/i Stord? Lenke til kommentar
HiAceRobin Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Var det ingen som ville prøve seg på meg? Om jeg var en så kjedelig type å undersøke, så si ifra.. Venter spent skjønner dere! Hold venner og familie utenfor :-) EDIT: Om dere finner navnet mitt, så er det mye å finne tror jeg. Er egentlig spent på hvor mye dere finner ut fra brukernavnet mitt.. Bor du på/i Stord? Bor ikke der for øyeblikket, men er nok der fra jah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå