Kris Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Denne tråden er en tråd der dere brukerne skal prøve å finn info om andre brukere og legge ut det dere finner (selvfølgelig hvis det er greit for brukeren). Ikke legg ut info som brukerne selv sier at de ikke vil ha lagt ut. Dersom ingenting blir nevnt kan all info som finnes legges utNyttige hjelpemidler: Google Facebook Brukerens Innlegg Brukerens Tråder Brukerens profil Mail Hvem vil bli sjekket etter info først? Endret 27. januar 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) KJØR PÅ! intressert i å se hvor mye dere finner =) Navn, adresse, telefonnummre og slikt skal IKKE postes i forumet Endret 19. januar 2010 av Tom Ølboks Lenke til kommentar
Knife Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Finn all informasjon om meg *Altså, ikke post addresse eller etternavn eller noe sånt (du kan PM meg ) Endret 19. januar 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hmm denne virker ikke helt lov. Peronvernsloven hindrer vell dette ? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Jeg er med, jeg. EDIT: Om noen skulle greie å på en eller annen måte rote opp tlf. nr - ikke post det. Ser helst at dere ikke poster etternavnet mitt heller, men fornavn + bilder går fint. Endret 19. januar 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hmm denne virker ikke helt lov. Peronvernsloven hindrer vell dette ? Brukeren går jo med på det så det burde gå fint Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Jeg utfordrer dere til å finne meg, men helst send informasjon via PM, vil ikke ha det overalt på internett :O Jeg kan si ifra i denne tråden om noen hadde rett Lykke til! Endret 19. januar 2010 av Nynaeve Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Hmm denne virker ikke helt lov. Peronvernsloven hindrer vell dette ? Hvis brukerne sier det er greit er det jo ikke noe problem? EDIT: Om noen skulle greie å på en eller annen måte rote opp tlf. nr - ikke post det. Ser helst at dere ikke poster etternavnet mitt heller, men fornavn + bilder går fint. Det er greit Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) KJØR PÅ! intressert i å se hvor mye dere finner =) Navn, adresse og slikt skal IKKE postes i forumet Manglerud, Oslo? EDIT: Stryk det. Bodø. Endret 19. januar 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 KJØR PÅ! intressert i å se hvor mye dere finner =) Du er født 10 Mars 1992 Nær Bodø VG2 Elenergi Interessert i data / teknologi Røyker ikke Lenke til kommentar
Automatikeren Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Mr. A Setter et skudd i luften på at du kjenner igjen skiltnummer som starter på DF og bor i/kjenner noen som bor i et hus med nummer 32.. stemmer dette? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 KJØR PÅ! intressert i å se hvor mye dere finner =) Du er født 10 Mars 1992 Nær Bodø VG2 Elenergi Interessert i data / teknologi Røyker ikke Så langt stemmer det Lenke til kommentar
Knife Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Min tur! Min tur! Alt enn telefon nr, addresse og etternavn skal ikke postest. Bilder og alt det der er lov Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Mr. A Setter et skudd i luften på at du kjenner igjen skiltnummer som starter på DF og bor i/kjenner noen som bor i et hus med nummer 32.. stemmer dette? Nei dessverre, det er vanskelig å finne info om meg da jeg har minimalt med plasser jeg holder til. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Blir mektig imponert om noen klarer å finne ut noe om meg annet enn hvor jeg bor og hvor jeg studerer, da dette er noe jeg har skrevet her på forumet. Endret 19. januar 2010 av JoeSchmo Lenke til kommentar
Automatikeren Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 KJØR PÅ! intressert i å se hvor mye dere finner =) Du er født 10 Mars 1992 Nær Bodø VG2 Elenergi Interessert i data / teknologi Røyker ikke Bra jobbet! fant også den tråden der han introduserte seg selv=) Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Tror nok jeg også er en utfordring. edit: Hold dere til fornavn nå da. Husnummer er godtatt, men ikke veinavn og telefonnummer. Endret 19. januar 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Blir mektig imponert om noen klarer å finne ut noe om meg annet enn hvor jeg bor og hvor jeg studerer, da dette er noe jeg har skrevet her på forumet. Du bor i Trondheim i alle fall. Endret 19. januar 2010 av Kris Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Mr. A Setter et skudd i luften på at du kjenner igjen skiltnummer som starter på DF og bor i/kjenner noen som bor i et hus med nummer 32.. stemmer dette? Nei dessverre, det er vanskelig å finne info om meg da jeg har minimalt med plasser jeg holder til. Er du fra Bodø? Bor i et hus med nr 12? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Fant bilde av Tom Ølboks, vet ikke om han er keen på at det skal postes her, så jeg avventer situasjonen litt. EDIT: Har hele navnet ditt også. Endret 19. januar 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå