minrompe Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg har nylig kjøpt G2420HD fra komplett siden den var på tilbud... fikk den alt var helt normalt men etter 1dag så kom jeg såvidt borti strømkabelen til denne skjermen. Da skrudde de seg av å når jeg skulle sette kabelen lengre inn for jeg trodde den kanskje hadde falt litt ut så hører jeg gnister... hva gjør jeg ? har hatt dette probleme helt siden day1. Fryktelig irriterende. Skal jeg bare sende den inn eller kan jeg fikse dette selv ? hvis du kan noe om dette pls hjelp. Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Forsøk å bytte strømkabel, det pleier å kjelpe. Endret 19. januar 2010 av Ned Flanders Lenke til kommentar
minrompe Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Forsøk å bytte strømkabel, det pleier å kjelpe. Så dette skjer ofte altså ? normal feil ? Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Det er ganske vanlig, skyldes at kontaktene i nettledningen er litt løse, de klemmer ikke godt nok på begge sider av kontakten i skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå