borninsin Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Noen som vet åssen jeg får av de klippsa til å feste skjermkort etc med? har allerede knekt to av de.:/ Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Skal vel presse sideveis på baksiden og samtidig hjelpe klipsen av bracketen i forkant. I teorien/eller tror jeg Litt ekkelt patent iallefall, har knekt etpar sjøl.. Uansett er det litt for pinglete å låse et skjermkort, lydkort, etc. bare med disse plastikk-klipsene, så fest med en vanlig skrue på gode gamledagse måten vil jeg si. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 wtf? Kan jeg feste med skruer? Eneste jeg hater med mitt CM sniper er at skjermkortet henger litt løst Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jada er ikke noe problem det. Bruker skruer til og holde fast skjermkortet i mitt CM Storm Scout. Lenke til kommentar
borninsin Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Ble så forbanna så jeg knekte likegodt alle, hehe:) smartass.. Har også hørt de klippsa er dritt dårlige så blir å skru til med skruer.. har egentlig ikke noe valg heller;) Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 btw, en ting du bør vurdere, er å ta vekk filteret under strømforsyninga. For min smak virket det i allefall altfor finmasket/tett til at jeg ville ha det. (sitter noen små ekspansjons-biter inne i pluggene, som man trykker ut fra under kabinettet, deretter kan man ta ut pluggene på filteret inne i kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå