Joachimv Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Bor på studentbolig i Kristiansand som administeres av SiA og har Internett via de. Jeg har en trådløs router (Linksys WRT160Nv2) som er kobla rett i veggen som skiller de "to nettene". Om jeg setter laptoppen rett i veggen med patchekabel får jeg ip-adresse, setter jeg den stasjonære eller routeren i veggen får jeg ikke ip-adresse. Problemet begynte da jeg prøvde å få til trådløs tilkobling på en HP-skriver som heller ikke gikk så tenke kanskje å resette routeren var en god i de (har gjort det er par ganger etter at jeg flyttet hit, ingen problemer da). Har nå en patchekabel fra veggen og inn i en gigabit-switch og så patchekabel til den stasjonære og laptoppen. På laptoppen fungerer det, men ikke på den stasjonære. Non forslag til hva jeg kan gjøre? Har ikke utført noen endringer på den stasjonære PCen min siden det virket. Edit: prøvde også nå å oppdatere driverne på den stasjonære uten hell. Benyttet Microsofts drivere før tydeligvis. Installerte Nividias nuh. Endret 19. januar 2010 av viiite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå