olaakesson Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hei, funderar på att köpa en Nokia e72 med norsk tastatur men lurte bara på hvis det går att skrive de svenske bokstaverna ö og ä på en enkel måte? Ringte in til Nokia og spurte men de sa att det ikke var mulig vilket jeg syns höres idiotiskt ut så er det noen av dere med en Nokia E72 som har lit bedre peiling en Nokias support? Takksam for raskt svar! Lenke til kommentar
mobilnoobi Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hei, funderar på att köpa en Nokia e72 med norsk tastatur men lurte bara på hvis det går att skrive de svenske bokstaverna ö og ä på en enkel måte? Ringte in til Nokia og spurte men de sa att det ikke var mulig vilket jeg syns höres idiotiskt ut så er det noen av dere med en Nokia E72 som har lit bedre peiling en Nokias support? Takksam for raskt svar! Hei! fikk min i går og er supernøyd. Ang tastaturet er det helt riktig, på min er det egne taster til æøå, men kjøper du den i sverige er det vel de tastene byttet ut med ö og ä? Dette burde nokia vite. det er hverfall veldig tungvindt å gjøre det på min. Anders Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå