eal911 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Er på jakt etter en god bærbar pc som skal i hovedsak brukes til spilling. Jeg vil for det meste spille Call of Duty; Modern Warfare 2. PC'en skal også brukes til µTorrent og film. Jeg vil ikke bruke noe særlig mer enn 6000kr. Har sett litt på http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer...win7-lxpq102010. Er den god nok? Takk for alle svar ! EDIT: Hadde vært fint om dere fant dem i butikker som Elprice, Elkjøp, Lefdal osv. Endret 19. januar 2010 av endrelem Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Tviler på at du får en mye bedre pc ytelsesmessig i den prisklassen. Men kan ikke se om harddisken er 5400 eller 7200 rpm, det kan ha litt så i for gaming ytelse. Og så er det verdt å merke seg at mange mener 15" skjerm kanskje kan bli litt snaut i spill, men det er individuelt. Ellers synes jeg det ser ut som du får mye for pengene så lenge konstruksjonen i PCen er god nok. Lenke til kommentar
branick Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Tviler på at du får en mye bedre pc ytelsesmessig i den prisklassen. Men kan ikke se om harddisken er 5400 eller 7200 rpm, det kan ha litt så i for gaming ytelse. Og så er det verdt å merke seg at mange mener 15" skjerm kanskje kan bli litt snaut i spill, men det er individuelt. Ellers synes jeg det ser ut som du får mye for pengene så lenge konstruksjonen i PCen er god nok. Nå har han et oppgitt budsjett på 6K, og der får du ingen 17" gaming-maskiner desverre. Dessuten, om den maskinen han har linket til hadde vært 17" istedet for 15", så ville ytelsen i spill også blitt vesentlig dårligere pga det er flere pixler å dra rundt på en større skjerm. Harddisken vil vel kun påvirke loadetiden på brettet, ikke gi noen synlige forskjeller i FPS på denne maskinen. Når det er sagt, så holder et ATI HD4650 til medium'ish innstillinger med modern warfare 2 Så absolutt spillbart vil jeg nå si til det. Lenke til kommentar
eal911 Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Ok, tusen takk for kjempe gode svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå