Gå til innhold

Gaming PC 6K

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en god bærbar pc som skal i hovedsak brukes til spilling.

Jeg vil for det meste spille Call of Duty; Modern Warfare 2. PC'en skal også brukes til µTorrent og film.

Jeg vil ikke bruke noe særlig mer enn 6000kr. Har sett litt på http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer...win7-lxpq102010. Er den god nok?

Takk for alle svar ! :)

EDIT: Hadde vært fint om dere fant dem i butikker som Elprice, Elkjøp, Lefdal osv.

Endret av endrelem
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler på at du får en mye bedre pc ytelsesmessig i den prisklassen. Men kan ikke se om harddisken er 5400 eller 7200 rpm, det kan ha litt så i for gaming ytelse. Og så er det verdt å merke seg at mange mener 15" skjerm kanskje kan bli litt snaut i spill, men det er individuelt. Ellers synes jeg det ser ut som du får mye for pengene så lenge konstruksjonen i PCen er god nok.

Lenke til kommentar
Tviler på at du får en mye bedre pc ytelsesmessig i den prisklassen. Men kan ikke se om harddisken er 5400 eller 7200 rpm, det kan ha litt så i for gaming ytelse. Og så er det verdt å merke seg at mange mener 15" skjerm kanskje kan bli litt snaut i spill, men det er individuelt. Ellers synes jeg det ser ut som du får mye for pengene så lenge konstruksjonen i PCen er god nok.

Nå har han et oppgitt budsjett på 6K, og der får du ingen 17" gaming-maskiner desverre. Dessuten, om den maskinen han har linket til hadde vært 17" istedet for 15", så ville ytelsen i spill også blitt vesentlig dårligere pga det er flere pixler å dra rundt på en større skjerm. Harddisken vil vel kun påvirke loadetiden på brettet, ikke gi noen synlige forskjeller i FPS på denne maskinen. Når det er sagt, så holder et ATI HD4650 til medium'ish innstillinger med modern warfare 2 :) Så absolutt spillbart vil jeg nå si til det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...