Larsemão Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Står at den ikke er åpen, men nå prøvde jeg 5 forskjellige torrenter, og den ene kom opp i 500 kB/s. Hvilken betydning har det om den er "åpen" eller ikke? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Skrudde ned til 75 connections, noe jeg trodde var ganske lavt. Funket fint i et par timer, men så stoppet internetten igjen. Har dette noe med at porten ikke er "åpen" ? Skrudde nå ned til 50, og internetten hang seg igjen. Need help Endret 20. januar 2010 av Larsemão Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Kjører du flere torrenter samtidig? Det skal ikke dette ut fordi om porten ikke er åpen, mest sansynlig bruker den upnp til å åpne portene den trenger. Hva slags modem har du? Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Hvis det er mulig, så gå innpå routeren juster så mye connections den kan ta imot på max, så justerer du hvor lenge hver connections skal få være inaktiv før den kastes ut på 90 sec. Tviler egentlig på at du kan gjøre dette der hvis du har en helt standard router fra internett leverandøren din, men sjekk ihvertfall. Endret 21. januar 2010 av vivastar Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Den trådløse routeren er en Belkin, men husker ikke modellen i hodet. Skal sjekke etterpå. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Det er en: Belkin Wireless G Plus Router F5D7231-4 Kan også nevne at iblant når vi kobler på flere pcer på det trådløse nettet, henger nettet seg for den ene. Men det er ikke like viktig, det viktigste er at jeg får fiksa slik at den ikke henger seg for meg etter at uTorrent har stått på en stund :/ Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Det er en:Belkin Wireless G Plus Router F5D7231-4 Kan også nevne at iblant når vi kobler på flere pcer på det trådløse nettet, henger nettet seg for den ene. Men det er ikke like viktig, det viktigste er at jeg får fiksa slik at den ikke henger seg for meg etter at uTorrent har stått på en stund :/ Hadde samme problem med routeren min Linksys WRT54GL med DD-WRT firmware at nettet hang seg etter utorrent stod på en liten stund, da var det 3-4 brukere som brukte det samtidig, da måtte jeg justere hvor mange connections ruteren min kunne ta imot samtidig og justere ned hvor lang tid før hver connections som ikke brukes til å bli kastet ut til 90 sek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå