borninsin Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Har kjøpt meg kabinett hvor strømforsyningsplassen er nede i kabinettet, skal jeg sette den med vifta opp eller ned da? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 hvis kabinettet er perforert i bunn ville jeg satt den med viften ned, da "puster" den kun frisk kald luft, hvis det ikke er perforert må du sette den opp, hvis ikke "kveler" du strømforsyningen (den klarer ikke suge nok luft og går varm) Lenke til kommentar
borninsin Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 hva er perforert? hehe:/ Det er jo ett hull i bunnen med støvfilter så alt tyder jo på at det skal stå med viften ned, det er åsså to sånne ben så strømforsyningen blir løftet litt så at den ikke ligger helt nedentil kabinett bunnen, ikke mye men litt. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 perforert betyr gjennomhullet ja, hvis det er hull med støvfilter ville jeg satt den med viften ned mot hullet ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå