Capcom Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Fant denne: youtube.com/watch?v=zTk2McAzog8 Og har nå fulgt noen av rådene, men er det noen vits? Hva sier dere som har greie på dette? Edit: leif Endret 19. januar 2010 av Capcom Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 spørs hva man er ute etter å få opp farten på.. selv har jeg lekt mye med tweaking i win7, siden det hadde stor effekt i vista, men nå merker jeg nesten ingen forskjell i ytelse selv om jeg har gjort det meste av tweaking jeg har funnet.. anbefaler uansett en msconfig og fjerning av programmer som ikke trenges i oppstarten Lenke til kommentar
Capcom Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 anbefaler uansett en msconfig og fjerning av programmer som ikke trenges i oppstarten Yepp, jeg har fjernet noen der. Samt fulgt rådene fra 2:07 og 2:12 i videoen, det er de jeg er mest usikker på. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 selv har jeg bare skjermkortdriver, lydkortdriver, samt windoes security essentialt i boot.. har tima maskina med disse 3 samt alle de 4-5 programmene man får bare man legger inn itunes, og forskjellen i boot er allerede på 10 ekstra sekunder med all apple dritten.. så ja.. msconfig er nok det man vil merke mest fart av Lenke til kommentar
myhken Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=579297 Kan jo være noe å hente her, for noen....har ikke testet det selv da. Lenke til kommentar
Capcom Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=579297 Kan jo være noe å hente her, for noen....har ikke testet det selv da. Har lest det samme her: idg.no/computerworld/article156147 Og prøv det, skal sammenligne med ei lik maskin i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå