Elgjeger Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 ADVARSEL! Dere som har planer om å se filmen bør ikke lese i denne tråden (ikke heller dette innlegget), dersom noen brukere her kommer med svar på spørsmålet mitt! Så til saken. Har sett filmen mange ganger men skjønner liksom ikke slutten. Volodja og Lilja...Etter at Lilja dro avgårde til Sverige så ser vi jo at Volodja (den unge kompisen til Lilja) tar noen tabletter og sovner/dør i en trappoppgang. En gammel dame prøver å vekke ham, men da det ikke går ser det ut til at hun heller gir faen. Senere så ser vi jo Volodja med noen hvite vinger på ryggen. Noe som jeg tolker som at han døde av overdosen? Så går vi over til Lilja, det er egentlig det jeg lurer mest på. Hun hoppet fra ei bru i Sverige, men døde hun? Det siste vi ser fra ambulansen er at hun åpner øynene og at personale fortsetter med hjerte og lungeredning. I neste stund så er hun tilbake i Russland. Blid og glad og UTEN hvite vinger på ryggen. Øyeblikket senere er hun sammen med Volodja oppe på taket på en bygning. De spiller basketball(?) og har begge hvite vinger på ryggen. Det tolker jeg som at begge 2 døde? Eller? Mulig at jeg er dum, men jeg skjønte ikke hvordan den filmen endte. Litt smårotete film spør du meg! Men bra læll da. På sin måte Lenke til kommentar
mikaelvr Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Ja, hun døde. Begge døde. Skal nok prøve å være en litt happy ending, og vise oss at hun til slutt endte med den ene personen hun hadde vært glad i Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg forstod det også som at hun døde. Helt sinnsykt bra film, en av de absolutt beste jeg vet om. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Eneste tingen jeg ikke likt i filmen var det med englevingende. Mener de var oppe på ett tak eller noe. Men ellers en meget glott film. Begge døde ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå