Gå til innhold

Steam er klikk!

Anbefalte innlegg

Argh har hatt mye trøbbel med steam i det siste og nå har jeg fått et nytt et.

Prøver å starte steam men for ERROR meldingen

Steam.exe (main exception): To run Steam, you must first connect to the internet

Vist jeg ikke er logget på nette hvordan i huleste klarer jeg å skrive denne posten?

Hvordan fikser jeg dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillene vil bli slettet og du må installere dem på nytt, ja, men hvis du kopierer mappen "Steamapps" fra (C:\Programfiler\Steam) og limer den inn på samme plass etter reinstallasjon av Steam og evt. spill, vil alle innstillingene du har gjort i spillene dine være slik som før.

Lenke til kommentar

Takker for hjelp og raske svar! skal se om jeg får det til, driver og kopierer steamapps mappa mi til en annen plass

Edit! men vist det er kunn instillinger jeg fllytter over hvorfor er de på hele 12 gb? det er jo spillet det da?

Endret av Maxiraze
Lenke til kommentar

okey dokey

Har fått flyttet tilbake steam apps igjenn.

Startet steam og trykte på cod mod2 og det står "Utfører installasjon før første gang" osv

Så det går vel av seg selv nå håper jeg.

Nokk en gang takk for hjelpen!

Edit! Det ble ferdig fort og jeg fikk startet cod mod2 med engang

Trengte ikke å installere det på nytt, iaf tok det ikke så lang tid som om jeg skulle ha instalert det helt på nytt.

Endret av Maxiraze
Lenke til kommentar

Men har et problem nå, når spillet akkurat har loaded får jeg en syk lagg, 3 lagg spikes som varer i ca 30 sec vær men etter det går det helt fint.

Har reinstalert spillet og steam på nytt på riktig måte denne gangen uten at det hjalp noe.

Skal jeg lage ny tråd på dette eller kan jeg får svar her ^^`?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...