Zeonid Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Hei, Jeg har en bærbar HP Pavillion DV9575. Den er litt over 2,5 år gammel. Det har seg slik at for en uke siden ca. begynte kontakten der strømadapteret settes i, å bli dårlig. Adapteret sitter dårlig i kontakten, er litt løst og kan "rukkles" på. Jeg må nå vri å vende på adapteret for å få kontakt, å således strøm på maskina. Har heldigvis et ganske nytt batteri, så den slår seg hvertfall ikke av i tide og utide, enda. Jeg lurer på om dette er noe jeg kan fikse selv eller om det evt. er en reklamasjonssak? Endret 19. januar 2010 av Zeonid Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hvis man har kompetanse så kan man fikse slikt selv. Men hadde du hatt slik kompetanse så hadde du visst om det, og ikke hatt behov for å spørre her. Så den muligheten tror jeg du skal se bort fra. Det er komplisert å skru på bærbare. Garanti må du spørre selger / fabrikant om, men det høres ikke ut som noe man kan forvente når den er såpass gammel. Flytter denne fra "Maskinen fungerer ikke", der hører den ikke hjemme. Lenke til kommentar
Zeonid Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Hvis man har kompetanse så kan man fikse slikt selv. Men hadde du hatt slik kompetanse så hadde du visst om det, og ikke hatt behov for å spørre her. Så den muligheten tror jeg du skal se bort fra. Det er komplisert å skru på bærbare.Garanti må du spørre selger / fabrikant om, men det høres ikke ut som noe man kan forvente når den er såpass gammel. Flytter denne fra "Maskinen fungerer ikke", der hører den ikke hjemme. Ok, tenkte også at det er vanskelig å gjøre noe med det selv. Er som oftest det, sålenge det ikke er enkle komponenter som skal byttes. Mente såklart reklamasjonssak og ikke garanti. Sålenge reklamasjonstiden er 5 år på pc, så bør den jo fungere i 5 år. Enkel logikk, selv om fabrikantene ofte prøver å vri seg unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå