ktt Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Hei, jeg har nettopp kjøpt en iPaq 3660 av en kamerat. Han sa det gikk an å gjøre denne pocket PC`n til en mobil med no sånn greier.. Hvor får jeg kjøpt dette (hvis det finnes da) og er det bra? mvh ktt takk for alle svar Lenke til kommentar
gather Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 er vel no slikt som cardphone til nokia du tenker på.. fant ikke den akkurat nå men du kan jo google litt evt sjekke innom netbutikkene Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 3660 serien er ute av produksjon. så vidt det er meg bekjent er det noe å finne hos idedata.no. en cardphone kan du finne billig på qxl.no feks og programmet du burde bruke har idedata. Uansett er det ikke en løsning å foretrekke Lenke til kommentar
zipz0r Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Litt lettere å bare ha en mobil å prate i og bruke pocket pcen til å surfe på nettet. Har selv ipaq 3630 som jeg kobler opp til nettet via IR porten på t68i. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 du må vel regne med å lade opp pda-mobilen din et par ganger for dagen hvis du skal være tilgjengelig hele tiden.. Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Du må ha en jakke til ipaq'en.. Den har ikke cf slot, og derfor kan du ikke putte i et gprs kort, så derfor må du ha en jakke. Se på qxl. Der har de en del tilbehør inne av og til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå