Icenor Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Vurderer å kjøpe en Scythe Kaze Master 5.25" og hadde noen spørsmål jeg håpen noen kunne hjelpe meg med: Er det mulig for meg å koble to eller flere vifter sammen, slik at jeg kan kontrollere dem alle med bare en av nob'ene? Jeg tror enkelte av viftene mine er for langt unna til å nå Kaze Masteren. Hva kan jeg gjøre for å forlenge dem? Endret 19. januar 2010 av Icenor Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Handler du på Pixmania, kan du få tak i det du trenger på ett sted. Har riktignok ikke Scythe Kaze Master, men ellers godt utvalg i viftestyring paneler Y-adapter 3-pin Forlengelsekabel 3-pin Tilbehør Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Takk skal du ha. Et annet spørsmål: Temperaturene de forskjellige vitestyringsenhetene viser, hvor blir de målt? Er det de samme temperaturene som man ser i BIOS/SpeedFan? Lenke til kommentar
Iexo Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Det er egne temperatur sensorer som kommer med kaze master, så du velger selv hvor du ønsker å plassere dem. Iexo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå