Gå til innhold

Pc Buddy

Anbefalte innlegg

Hei folkens. Kom over en liten figgur, en gorilla, som heter BonziBuddy, en såkalt PCBuddy. Er det noen som kjenner til flere slike ute på nettet, og hvor finner jeg dem. Det finnes visst en papegøye også, men jeg vet ikke hvor den er. Vet at dette er hardware forum, og ikke software, men det er lov å spørre for det?!

ZoLan - som ønsker seg en snakkende kompis på skjermen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

He he... sant nok, men det problemet har jeg heldigvis ikke. Det er bare det at jeg synes det hadde vært litt kuult med en sånn figgur på skjermen. Var ikke klar over at det eksisterte, og blir derfor litt revet med, skjønner du.

ZoLan - som venter i spenning

Lenke til kommentar

Vel, om man har fyllt tolv eller ikke, ser jeg som poengløst. En person kan være akkurat så barnslig eller så voksen som man vil. Jeg... jeg blir aldri voksen. Fy for et kjedelig liv det må være å bare være voksen hele tiden.

Men tydeligvis har ikke du stort å finne på for tiden du heller, da du ikke kan hjelpe meg overhodet med noe matnyttig svar på det jeg spør om, men allikevel så MÅ du bare komme med dine synspunkter, som da for meg egentlig er totalt uinteressante. Er du kanskje bare nettopp fyllt tolv? :roll: :roll:

Lenke til kommentar

Spyware= små programmer som sjekker diverse ting om feks: din aktivitet på internett, hvilke hardware du har, hvor mye bruker du pc´n din til.

Alt dette samles i en stor database og kjøres statistikk på slik at firmaet som lager feks. buddy kan selge denne informasjonen og statistikken til firma som vil ha slikt.

De tjener altså penger på at du bruker maskinen din uten at du vet om det.

NÅ vet du i alle fall om det

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-27 22:44, the_ruthless skrev:

Å være barnslig er helt greit, det er noe av det jeg kan best, men å ha SmåVesener på skjermen som gjør lamer-stuff, er lamt.

Sier hvem?

Sier jeg.

Åja?

Ja, faktisk!

Ypper'u, eller?

Ikke egentlig, men okeida...

(Åh! Natt! Sove! Snart! Yeah!)

Hei Lamer... sove kan du gjøre i grava. Det er jo bare små barn som legger seg tidlig!

Lenke til kommentar

On 2002-01-28 00:24, RansoM skrev:

Kansje det var denne linken du lette etter..... :smile:

http://www.virtuagirl.com/

eller

http://www.virtuagirl.com/fr/

Sorry Sam, men der tok du nok feil. Er visst ingen som kan svare seriøst på dette, skjønner jeg!?!

Festina Lente - skynd deg langsomt!

[ Denne Melding var redigert av: ZoLan på 2002-01-28 00:37 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...