chokke Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hei. Jeg fant ut at jeg måtte innstallere Ubuntu igjen i forbindelse med studiet, og jeg prøver å innstallere fra .iso (ikke Ubuntu, men et program), men jeg aner ikke hvordan jeg gjør det. Nærmeste jeg kommer er å åpne .iso-en med arcive manager, men får ikke startet noen form for installasjon og alle søk jeg gjør for å finne ut hvordan er hvordan en installerer Ubuntu, noe jeg ikke trenger. Takk på forhånd . Lenke til kommentar
Varj Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 "mount iso ubuntu" er søkeordene du trenger. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Sett slik, nå kom jeg igang med installeringa også, men mappen den til ha meg til å installere i heter /media/iso, og det vil jeg ikke, så jeg prøvde å bytte til slik at den ligger i en mer passende mappe (selve programmet altså), men det lar den meg ikke gjøre, ikke funker det å installere i /media/iso heller siden det 'ikke er lov'.. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Du må definere omtrent hvert eneste ord i siste post for at vi skal forstå hva du mener. «Mappen», «den», «den», «mer passende mappe», «selve programmet», «den» osv. Skriv hva du har gjort og hva du ønsker at skal skje. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Etter mye styr så fant jeg ut av det. Var ikke klar over at jeg hadde mulighet til å velge bakover i mappesystemet når en installerte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå