DJ_Dark Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Du trengte jo ikke å bli taklet for å skade deg i går. Du greide det fint selv. Som sagt, det var så vidt du putta på meg på Lerkendal... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Uten sko, og på en gummibane ja :F Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Drømmen er å bli sportsjournalist? Vi er ganske like vi gitt Nettop det skal jeg også bli. Har til og med funnet ut av helsefarene ved å bli sportsjournalist. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Hvor skal du studere da? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hvor skal du studere da? Vurderer Volda, Oslo og der du studerer. Men er ikke helt sikker enda da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Hvis du har 6,2 i snitt blir det Oslo. Volda har vel 5,3 eller noe. Jeg kom inn med 47p i Bodø. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hvis du har 6,2 i snitt blir det Oslo. Volda har vel 5,3 eller noe. Jeg kom inn med 47p i Bodø. Oh shit! Høye snitt ja! Da må jeg satse siste året isåfall... Virker som om jeg må ta et år på folkehøyskole for å få mer studiepoeng. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Det gjorde jeg, pluss at jeg hadde alderspoeng, men nå er vi greit OT. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Det gjorde jeg, pluss at jeg hadde alderspoeng, men nå er vi greit OT. Legger merke til det. OnTopic: Jeg kommer nok ganske garrantert. Så lenge det ikke er i starten av Juli går det greit! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Mye mulig det er da det blir. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Mye mulig det er da det blir. Men... da er jeg i Tyskland! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg må i bryllup en gang i Juni eller Juli(husker jo ikke datoen i farten) så jeg håper inderlig vi kan klare å styre unna disse datoene, for dette vil jeg ikke misse. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg må i bryllup en gang i Juni eller Juli(husker jo ikke datoen i farten) så jeg håper inderlig vi kan klare å styre unna disse datoene, for dette vil jeg ikke misse. Da styrer vi bare unna alle datoer i juni og juli for å være sikker på at vi ikke treffer bryllupet du skal i. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Det hadde jo vært konge Dreier seg ikke om mange dagene så¨satser på at det går fint Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Kan jeg få med meg en gjeng med Roverssupportere sånn at Blackburn kan være med? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 Spørs om dette blir da. Er vel egentlig ment som et artig forumtreff for oss supportere og da er det jo en fordel at de er registrert på forumet og har vært her litt. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hva med et rest of the league lag da? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 Altså, dette var først ment som en artig-cup for United-supportere, men så kom det forslag å ha med de tre andre store lagene og så det kunne blitt et artig treff. Grunnen til at vi begrenset det til de fire store er at det er de som har mange på forumet her. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hva er status på dette her, blir det noe? Jeg er veldig klar 1. august, kombinert med VIF-Start Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Hva er status på dette her, blir det noe? Jeg er veldig klar 1. august, kombinert med VIF-Start Det tok helt av! Synd du ikke fikk informasjonen om at det faktisk var flyttet til 1. august og at at vi var på kampen Edit: Var forøvrig en fantastisk bra kamp! Endret 14. august 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå