DJ_Dark Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Ca 10 timer reising. Jeg bor i Bodø nå, problemet ditt er? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Penger og tid Jeg kan haike med deg. Endret 19. januar 2010 av Smågal Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Vanskelig å haike med fly. Bare å bestille når det er salg. Og det er typ et halvt år til, så nok tid til å tjene penger. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Kjører antageligvis bil nedover fra Trondheim Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Førstepost oppdatert. Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg er med, spørs egentlig når vi skal ha det. Menmen dere skal se hvor god jeg er Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Lagtråder er nå laget. Sjekk underformet for ditt lag eller trykk linken for ditt lag i førsteposten. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg vil gjerne være med. Jeg kan ikke spille fotball, og er i sykt dårlig form. Men er sikkert ikke alene om det Kjører antageligvis bil nedover fra Trondheim Er villig til å spleise på bensin. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Dette høres jo usannsynlig gøy ut. Nesten så jeg bestiller fly og hotell right away! Men et lite forslag: Man Utd og Liverpool er di 2 klubbene med desidert mest supportere (no offence),og hvis det av en eller annen grunn skulle bli for mange så foreslår jeg et lag med Barca og et lag med Real Madrid.Di fleste liker uansett en av disse,og personlig ville jeg ikke hatt noe imot å spille for Real for det har alltid vært min drøm.Hva som skjer i fremtiden,bare Gud vet (hørt den før eller?) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Hvis det blir for mange lag blir det vel eventuelt to lag fra den klubben. Random fordelt. Vi får se hvor mange som er med først. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg har lyst til å være med! (På Chelsea-laget såklart). Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Er det lov å melde på kamerater? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Er ment som en supportercup for oss på forumet her da. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Så elnge han er medlem her på forumet så kan de/han være med altså? Kompisen min er medlem, men lite aktiv. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Tja, da er det jo mulig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Eg kan si med stor sikkerhet at eg ikke blir med. Men fantastisk tiltak. Her må det filmes, tas bilder og dokumenteres i stor grad folkens! Hadde eg sagt til kona at eg skulle ta en tur til Oslo for å spille fotball (noe eg ikke gjør til vanlig - Lyskeproblemer :! med en gjeng fra diskusjon.no i månedskiftet juni/juli så tror eg hu trøkker ut babyen en annen plass og ser seg aldri tilbake Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Synes du skal komme likevel jeg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Ja er jo bare snakk om prioriteringer igrunn. Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Utroskap - Fiks med film, bilder og dokumentasjon Priortering - Sett av en dag, til denne dagen, av 365dager i et år Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Utroskap - Fiks med film, bilder og dokumentasjon Priortering - Sett av en dag, til denne dagen, av 365dager i et år Jeg tror kona hans har termin rundt omkring da. da vet jeg hva jeg ville prioritert. Hint: Det er ikke forumgreier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå