DJ_Dark Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Heisann folkens! Det ble så vidt nevnt i RedCafé, men folk leser jo ikke hver side der så jeg tenkte det like greit bare var å lage en egen tråd om det. Dette har blir gjort flere ganger før i den sosiale delen og OT-baren, men jeg synes det vil passe fint om også oss fotball-fanatics tok oss gleden. I motsetning til i den sosiale delen skal vi derimot spille god og leken fotball og ikke drikke oss fulle (i alle fall ikke like fulle) som det har blitt gjort der. Det blir altså at vi samler og lager supporterlag fra de fire store lagene i Premier League, altså Manchester Untied, Arsenal, Liverpool og Chelsea. Det blir laget en tråd i hver at underforumene hvor personer kan meldte seg på sitt lag. Om det ser ut som folk er med på dette vil jeg gå videre med dette. Det vil altså si at vi finner en helg som det passer. Jeg vil sette opp en slags "poll" på doodle hvor folk setter opp hvilken dato som passer. Det finurlige med doogle er at jeg setter opp de helgene det gjelder og folk legger igjen sitt nick og krysser av på datoene det passer. Det blir en hver for hvert lag. Det vil bli enten i slutten av juni eller i løpet av juli. Det er selvfølgelig kjedelig om det regner eller noe, men det er sommer, så det burde da gå bra! Ved tidligere anledninger har folk også sittet og drukket mens de andre har spilt, men siden vi er litt mer seriøse (eller..?) så sier jeg at vi dropper dette. Det gjør også at de yngre ikke blir påvirket av oss eller at folk som har drukket og som ikke har helt kontroll på kroppen grisetalker og eventuelt skader andre. Det ville blitt feil. Det som eventuelt kan gjøres er at de under og de over 18 samler seg og drar hver til sitt. Tidligere har alle (inkludert de yngre) dratt til St.Hanshaugen hvor vi har sittet og drukket, grillet og snakket sammen om alt mulig. Blir det fint vær vil jeg stemme for dette da det er meget hyggelig. OM det er folk som ikke heier på et av de fire store kan de slå seg sammen og lage et lag. Flere lag er jo morsomt det og. Meld dere på i trådene for deres lag når de har kommet opp, noe som blir i dag en gang (20. jan.). De som ikke har noe underforum (altså de som ikke heier på noen av de fire store) kan skrive i denne tråden om de vil være med eller ikke. Ser jeg at det er stemning for det lager jeg en tråd her og. Dette var originalt et påfunn for United-supportere, men ettersom det raskt kom forslag fra flere andre om supporter-cup ble den fort flyttet hit og endret. Må få putte inn at folk helst legger sinne ovenfor andre klubber litt til side så det ikke blir grisespill. Håper så mange som mulig er med på dette! Uniteds lagtråd Chelseas lagtråd Liverpools lagtråd Arsenals lagtråd Mvh DJ_Dark Endret 20. januar 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Siden dette er i united-tråden, gjelder det kun for deres fans? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Kunne jo eventuelt hatt lag fra hver supporterskare, men det tror jeg kan bli stygt. Må blande lag da i så fall. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Spiller masse fotball på Ekeberg, kan vurdere det. Spørs om jeg kan det i ferien da, blir nok ute og reiser i år også. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Vi kunne jo arr. en turnering med alle våre supportere, altså klubbsupp. mot hverandre? Med noen aldersregler osv seff. Hvor er klubbformennene? Disse kan høre med lagene sine om det er mulig og organisere en slik sammenkomst. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Det hadde vært gøy å få til, skal ha denne i mine innlegg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Vi kunne jo arr. en turnering med alle våre supportere, altså klubbsupp. mot hverandre? Med noen aldersregler osv seff. Som sagt kan det fort bli stygt, men om folk oppfører seg hadde det vært utrolig artig. Hvilke supportere er best i fotball. Hvor er klubbformennene? Disse kan høre med lagene sine om det er mulig og organisere en slik sammkomst. Nå har jo jeg allerede startet det på United-delen da. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Da flytter jeg denne tråden over til fotball slik at alle kan se og komme med tanker og innputs Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Flytt den heller til "internasjonal fotball" da. Er jo ingen som leser den vanlige fotballkategorien uansett. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Da har jeg ført inn noe mer i førstepost og. Flytt den heller til "internasjonal fotball" da. Er jo ingen som leser den vanlige fotballkategorien uansett. Det er nok lurt ja da jeg hadde tenkt dette som en cup mellom de store lagene i England, altså de fire store. Vil flere "lag" være med kan de jo det, evt kan man lage blandingslag. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Done! Og mods. må vel møte opp som dommere... ^^ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Done! Og mods. må vel møte opp som dommere... ^^ Mods må og spille. Evt kan admins være dommere. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Med hvis det passer. En fire store-liga med påfølgende pils høres knall ut! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Lagene bør nok deles (minst?)i to grupper, de under 18 år og de over. Elns.. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg er med på dette hvis det passer. Skal jobbe en del i Kristiansand i sommer så vi får se. Godt tiltak uansett Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Lagene bør nok deles (minst?)i to grupper, de under 18 år og de over. Elns.. Ser ikke helt hvordan vi skulle fått det til med tanke på at vi ikke har så altfor mange på dette forumet, og de fleste er over 18, dessuten synes jeg ikke det er så stor krise når de andre stort sett ligger i sjiktet to år under. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Unge folk kan være gode de og. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Lagene bør nok deles (minst?)i to grupper, de under 18 år og de over. Elns.. Ser ikke helt hvordan vi skulle fått det til med tanke på at vi ikke har så altfor mange på dette forumet, og de fleste er over 18, dessuten synes jeg ikke det er så stor krise når de andre stort sett ligger i sjiktet to år under. Joda:) Helt greit, bare "pilslaget" er over 18 så det så.. ^^ Men seriøst, dere bør sette i sammen en komite som driver ideen videre og se på muligheter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 DJ kan fikse det på egenhånd, trenger ingen komite til slikt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Det jeg tenkte på (snakker med Alastor nå) er at vi eventuelt kan ha dette som hovedtråd hvor alt av informasjon kommer ut. Så tar jeg og lager en tråd i hvert av de fire store-forumene hvor folk kan melde seg på på sitt lag. På den måten føler jeg det vil være lettere å se hvem som er på hvert lag og hvor mange det eventuelt er og så videre. Sounds like a good plan? Pilslaget blir seff for de over 18. DJ kan fikse det på egenhånd, trenger ingen komite til slikt. Takk for tillit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå